+1 yıl3 malzemeli güzel bir tabak gerçekten çok hoş.
Ve aynı şekilde ozenle sorulmuş bir soru
Misafir herzaman baş tacı olmuştur bunun hakkını verenlerdensin.
Galiba en güzel çayı hak ediyor bu tabak özenle hazırlanan tadı damakta kalacak bir çay...15 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim 🙏 genç adam ağzına yüreğine sağlık 🙏
- +1 yıl
Rica ederim umarım güzel yüzünüzde bir gülümsemeye sebep olmuştur ve buna değişmiştir bu hayatın koşuşturmacasında herşeyden uzak.. 😊
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏 çok naziksin 🙏
- +1 yıl
Rica ederim sizin kadar olamayacağım kesin tabikide bu tsrtışılmaz😊
Ayrıca detaylar ilgimi çekmedi değil tabakta ve detaylara ozen gosteren bir kadın olmalısınız.
Bu nadir bulunan ve çok önemli bir özellik 😊 - +1 yıl
Hayatta her zaman farklı yapıyor olmalı bu güzelliğiniz
En İyi Cevaplar
Yeme & İçme konusunda 6,6b cevap paylaştı. Süpersin canım senin onlara harika bir çay yapar birlikte yeriz. Getirmesen bile seni doyurmadan göndermem benden sana kartlar açıktır. Afiyetler olsun
12 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏 aynen öyle hadi insanın karnı hersekilde doyar önemli olan gönlünün aç kalmamasıdır sen çayı koy ben seni doyururum merak etme
- Yeme & İçme konusunda 543 cevap paylaştı.
+1 yılYeterki sen misafir olarak gel elin boş olsun istediğim her şey önüne sererim
113 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim çok naziksin 🙏 etmiş kadar oldun düşünmen yeter ağzına yüreğine sağlık genç adam 🙏
- +1 yıl
Hiç mütevazi olmayacağım konu senin gelmen misafirim olma olunca
- +1 yıl
Senin canını yiyeremm haaa 😂 teşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
Rica ederim güzel gözlü
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
Aksam akşam sayende iltifatı da kaptık
- +1 yıl
İltifat değil sana söylediğim yazdığım her şey gerçek gönülden tejlif
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık genç adam 🙏
- +1 yıl
Nerde gençlik kalmadı artık eskiden di
- +1 yıl
İnsan olduğu değil hissettiği yaştadir öyle degilmi genç adam
- +1 yıl
Bibot cevabı zirveye taşımış 😂 vayy bee
- +1 yıl
Yapma ya bu cevap görüşler senin için değer yazacak çok sözcük kelimeler varda hepsini yazamaya biliyoruz
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏 çok naziksin
+1 yılEllerine sağlık harika görünüyorlar
21 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim 🙏 güzel bayan ağzına yüreğine sağlık 🙏❤️❤️❤️
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
58Cevap
- Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı.
u +1 yılgüzel olmuş.
00 Yorumla
+1 yılEllerine sağlık bebiş, sen bunlarla kapımı çalarsan ben mahcup olurum sana ne ikram edicem ki? 🥺🥺
18 Yorumla- +1 yıl
Estafurullah ne mahcubiyeti bir çay koysan dünyalara değişmem ve birde samimiyet hoş sohbet varsa yanında daha ne olsun ki
- +1 yıl
Seni ısırmama ramak kaldı bilesin. 🥺
- +1 yıl
Ozaman bu rengarenk yollar kaçar 😂
- +1 yıl
Acıtmam söz. 😂
- +1 yıl
El oğlu adama acımaz öttürürür valla 😂😂
- +1 yıl
Diz çökeyim de el deme artık. 😂
- +1 yıl
Ne diyemm hala oğlu mu diyemm 🤣zalım
- +1 yıl
Bey de. 😂
+1 yılEline sağlık benim kapım herkese açık. Gelirsen buyur koktuğun boş olan kısmında yerin var. Kedilerden yer bulmak zor biraz 😂
13 Yorumla- +1 yıl
Bu nazik davetiniz için teşekkür ederim 🙏 bende gelirken eli boş gelnedim çayın yanına atıştırmalık yaptım getirdim adettendir 😂 evde kediniz mi var bayılırım benimde evimde bir kedim ve kukır cinsi bir köpeğim var
- +1 yıl
Kedilerim var evet 6 tane
- +1 yıl
Oyyy maşallah 🧿🧿🧿
+1 yılBörekler corekler demiştin iki gözüm. Ha bu iki dakika sürmez. 2 demlik çay dememiştim oysaki 🤣
17 Yorumla- +1 yıl
Bir dahakine börekle gelirim bunlar atıştırmalık az önce yaptım nasıl olmuş
- +1 yıl
Ellerine sağlık. En az sen kadar müthiş 🌷
- +1 yıl
Ve ben kadar renkli 🌺🌸💠💮🌼🌿☘️🌺🌸💠🌼💮
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık genç adam 🙏
- +1 yıl
Sen kadar renkli hiç bir şey yokki🙋♀️.
- +1 yıl
Ben teşekkür ederim güzel yürekli. Yine bana rengarenk yollar göründü 🤣
- +1 yıl
🤗🤗🤗
+1 yılHarika olmuş. Eline emeğine sağlık. Pratik tarif gerekirse artık ilk geleceğim adres sensin ‽
12 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏❤️❤️❤️❤️ senin canın sağolsun ben sana yaparım merak etme
- +1 yıl
Canımsıın 🤎🤎🌱
Yeme & İçme konusunda 323 cevap paylaştı. Ellerine sağlık bunları şişe takacan ortalarına marsmalof koyup ateşte siş güzel gider afiyet olsun.
14 Yorumla- +1 yıl
Marsmelo yu biz denedik gerçekten değişik güzel bir tat oluyor ama bunlar olmaz erir çünkü sıcağı görünce
- +1 yıl
Yorumun için teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık genç adam 🙏
+1 yılGel canim beklerim her zaman..😊 insan yemeye kıyamaz bunları
12 Yorumla- +1 yıl
Yaa senin canını yerim ben güzellik 🌺 gelmiş kadar oldum teşekkür ederim 🙏 düşünmen yeter ağzına yüreğine sağlık güzel bayan
- +1 yıl
😊👍.
+1 yılRenkli olmuş. Bu tabak ile bize gelme. Diyet yapıyorum.
13 Yorumla- +1 yıl
Kendim gibi renkli atıştırmalık yaptım tm sen çayı koy ozaman diyetteysen ben yerim sen bana bakarsın 😂 ben senin yerinede yerim merak etme sen olur mu 😂
- +1 yıl
Olur olur götür malları 🤣
- +1 yıl
Sen beni izlesen doyarsin zaten 😂😂
Ortadaki neden farklı onun Özelliği ne yönetici rolünde galiba
14 Yorumla- +1 yıl
Onu kızıma yaptim o benimki kalpli olsun dedi ona özel yaptım
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏
Yeme & İçme konusunda 1,1b cevap paylaştı. Sen gelsen atıştırmalıktan daha tatlısındır onlara hiç gerek kalmaz ki.
17 Yorumla- +1 yıl
Bak şimdi böyle dedin gönlümü çaldın hınzır şeyyy seni 😂 teşekkür ederim adanalı o senin nezaketinden kaynaklanıyor sen nekadar nazik kibar bir beyefendi olduğunun farkinda bile değilsin yüreğinin güzelliği kelimelerine yansıyor tekrar teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık
- +1 yıl
Bu arada resim için teşekkür ederim eline emeğine sağlık 🙏 ordan tek tek tesrkkur etme şansım olmadı bayanın sorusunu işgal etmek saygısızlık olurdu
- +1 yıl
Adanalı çok karizma adamsın gerçekten Allah sahibine bağışlasın
- +1 yıl
Olur zamanı gelince merak etme bazı şeyler nasiptir en güzeli değil en hayırlısı çıksın karşına inşallah 🙏🙏
- +1 yıl
🙋🙋🙋
Bence tabağı kapıdan ver çık yoksa içeri girişin olur çıkışın olur mu bilmem ya da nasıl çıkarsın orası muamma 😉
15 Yorumla- +1 yıl
Çıkarız çıkarız sıkıntı yok hallederiz 😂
- +1 yıl
Baktım kacamıyorum oturur boncuk boncuk ağlarım artık 😂
- +1 yıl
Zalımm 😂 insan su sıfata kiyar mı bee 🤣 insan bana dokunmaya kıyamaz 🤣
Gizli Üye(18-24)+1 yılAmaaa bu tabakların aynısından anneannemde de var. Afiyet olsun bu arada
11 Yorumla- +1 yıl
Doğrudur gülüm bu tabaklar annemin hediyesi oyuzden severek kullanıyorum.. yorumun için çok teşekkür ederim ağzına yüreğine sağlık güzel bayan 🌺🌿🌺🌿🌺🌿
+1 yılÇok şekerli değlmi ya 😳🤣 gel gel hoşgel de
11 Yorumla- +1 yıl
Bir kerede vır vır etme bee adam 😂 göm gitsin 🤣
Gizli Üye(36-45)+1 yılkadın senin gibi misafiri baş tacı ederim ama o tabakla beraber seni de gömerim mideye 🤣🤣🤣
16 Yorumla- +1 yıl
@Boavistaa niye güldün laa 😂 ilk defamı mideye gömülen kadın görüyorsun 😂😂
- +1 yıl
@Boavistaa 😂 sen istiyor gülmek vericek 100 💲😂😂
Cevap sahibi+1 yıl@Boavistaa özellikle mizah dili seçtim komikli kelimeler olsun diye 🤣🤣
+1 yılOrtadaki çok şeker
21 Yorumla- +1 yıl
Evet onu kızıma özel yaptım anne benimki kalpli olsun dedi bende ona özel yaptım 🌸
+1 yılkalpli olanı alabilir miyim
13 Yorumla- +1 yıl
Ya alabilirsin tabiki senin canın sağolsun senden değerli değil yaa güzellik 🌺 yorumun için çok teşekkür ederim eline emeğine sağlık 🙏
- +1 yıl
asıl senin ellerine sağlık💓💓
- +1 yıl
Teşekkür ederim güzellik 🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺
+1 yılGüzel görünüyor afiyet olsun eline sağlık
12 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık genç adam 🙏
- +1 yıl
Rica ederim 😊
Güzel de tek sorun tabak deseni 😬
13 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık tabaklar annemin hediyesi çok severek kullsniyorum belki size göre zevksiz olabilir saygı duyarım yorumun için çok teşekkür ederim güzel bayan 🌺🌿🌺
- +1 yıl
🙋🙋🙋
+1 yılÇok güzel görünüyor. Eline sağlık, afiyet olsun.
16 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim 🙏 genç adam ağzına yüreğine sağlık 🙏
- +1 yıl
Rica ederim, ne demek? 😊
- +1 yıl
Bir sakıncası yoksa hangi 3 malzemeyle yaptığını söyler misin?
- +1 yıl
Belki ben de denerim.
- +1 yıl
Tabiki sade gofret 12 adet iki yemek kaşığı kakao ve bir çay bardağı süt hepsini karıştırıp bu şekilde misket gibi yuvarlıyorsunuz sonra biraz buzlukta bekletip yiyorsunuz
- +1 yıl
Teşekkür ederim. Peki bu sadece 1 kişilik malzeme miktarı mı?
+1 yılGüzel olmuş ellerinize sağlık ☺️👍🌸
12 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim güzellik 🌺 ağzına yüreğine sağlık 🙏
- +1 yıl
Rica ederim ☺️💞🌸
Güzel görünüyor eline sağlık
11 Yorumla- +1 yıl
Sen güzel dediysen zaten güzeldir çünkü senin fikirlerine kişiliğine herzaman saygı duyarım yorumun için çok teşekkür ederim ağzına yüreğine sağlık genç adam 🙏
+1 yılHamarat kadınsın
13 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏
- +1 yıl
Keşke banada hazirlasan
- +1 yıl
Nasip belli mi olur senin canın sağolsun hazırlarım tabii
- Yeme & İçme konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılEline saglık , afiyet olsun pozitif kadın
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim Gökhanım ağzına yüreğine sağlık 🙏
+1 yılEvet çok güzel olmuş
13 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık genç adam 🙏
- +1 yıl
Senin de ellerine sağlık
- +1 yıl
Bu arada şu soruma bakar mısın
Bu kıza karşı neden böyle hissettim? ↗
- Yeme & İçme konusunda 517 cevap paylaştı.
+1 yılÇok güzel görünüyor hanımefendi
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim genç adam ağzına yüreğine sağlık 🙏
+1 yılçayımı aldım geliyorumm😀
16 Yorumla- +1 yıl
Hayır olmaz ben gelicem 😂 gelirken de eli boş gelmiycem atıştırmalık yaptım onu getiricem adettendir 😂 sende çayı koyarsan çok makbule geçer elinden bir çay içip iki muhabbetin belini kirarız 😂😂
- +1 yıl
büyük bir zevkle çayı koydum bekliyorumm😀😀
- +1 yıl
Eline emeğine sağlık genç adam içmiş kadar oldum düşünmen yeter
- +1 yıl
Afjyet seker olsun efemm
- +1 yıl
🙋🙋🙋
- +1 yıl
🙋♂️🙋♂️🙋♂️
+1 yılEmeğin güzel görünüyor, afiyet olsun
13 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim genç adam 🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏
- +1 yıl
😃 bir şey değil, bilmukabele✌🏻
- +1 yıl
🙋🙋🙋
- Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılÇay hazır atıştırmalıkları alda gel.😄
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim çok naziksiniz güzel bayan 🌺🌿🌺🌿 içmiş kadar oldum düşünmen yeter ağzına yüreğine sağlık 🙏
- Yeme & İçme konusunda 10,8b cevap paylaştı.
+1 yılSüslemesi çok güzel olmuş ellerine sağlık 😋
11 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim güzel bayan 🌺 ağzına yüreğine sağlık 🙏
Siz gelin, ben hepsini hallederim. 😊
18 Yorumla- +1 yıl
Tm pikiii gelirim 😂 gelirken de eli boş gelmem sana yaptığım atıştırmalıklardan geitiririm adettendir 😂 sen çayı koy gerisini hallederiz 😂
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏 çok naziksin içmus kadar oldum düşünmen yeter eline emeğine sağlık genç adam 🙏
- +1 yıl
Dimi ama 🤣 katarim hiç sağım solum belli olmaz 🤣
- +1 yıl
Hı hııı 🤣
Ellerinize sağlık güzel olmuş. Afiyet olsun
11 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim genç adam ağzına yüreğine sağlık 🙏
- Yeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılEllerine sağlık güzel gözüküyor
12 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏
- +1 yıl
😊😊
Evimin hatunu olursun artık
13 Yorumla- +1 yıl
Sen banamı yürüyorsun güzellik 🤣🤣🤣
- +1 yıl
🤣🤣 yakalarım hiç sağım solum belli olmaz 🤣
+1 yılGece duvara tırmandırır
111 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣 bunları yiyipte duvara tırmanmayanda ne biliyim 😂 bırak duvara tırmanmayı duvara sürttürürsün 😂😂 sakıncalı bir durum
- +1 yıl
Yemeden öyleyim ben yesem ne olur bilemedim seni de görünce birde
- +1 yıl
@ugurugurrrr bu nasıl yorum laa 🤣 kafasını fermuara sıkıştırırsın inşallah 😂😂
- +1 yıl
Öyle denir mi hiç acıtıyor baya o
Olanı dedim yorumdan ziyade
Sen yaz bana konuşalım hadi - +1 yıl
@ugurugurrrr çok güzel beddua degilmi ama 🤣😂
- +1 yıl
Kötü bir şey dediğin olmuştu bir kaç kez bana ordan biliyorum hesalayamadim
- +1 yıl
Hesaplayamadım
- +1 yıl
@ugurugurrrr ben kimseye kötü bir şey demem uğur çünkü eğlenmek için burdayiz ya sen samimiyetin sınırını aşmışsındir ya da konuşma üslubun hoş değildir oyuzden demişimdir çünkü hiç kimseyi kırmam da saygısızlık da etmem blce burada herkes beni tanır ama istemsizce Kirdiysam da çok özür dilerim isteyerek olmamıştır
- +1 yıl
Hayır sıkıntı yok benlik anladım seni
- +1 yıl
@ugurugurrrr 🙋🙋🙋
- +1 yıl
Yaz bana konuşuruz seninle
Eline sağlık çok güzel görünüyorlar umarım vegandır ahhaak
00 YorumlaGüzel görünüyo çayla iyi gider, neli bunlar tam olarak 🙂😋
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılortadakini ben yersem olur skldk
13 Yorumla- +1 yıl
Ya senin canın sağolsun güzellik 🌺 senden kıymetli değil ya... yorumun için çok teşekkür ederim eline emeğine sağlık 🙏❤️❤️
Cevap sahibi+1 yılyiaa💖
- +1 yıl
🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺
Gayet şık duruyor.
12 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim emre ağzına yüreğine sağlık 🙏
+1 yılLezzetli görünüyor gel gel baş tacısın 😊
15 Yorumla- +1 yıl
Aç kapıyı hemen geliyorum 😂 beni evinize davet ettiğiniz teşekkür ederim 🙏 bende eli boş gelmedim size çayın yanına atıştırmalık yaptım getirdim adettendir 😂 sende bir çay demlersen elinden bir çay içmeyi çok isterim
- +1 yıl
O lezzetli kurabiyelere normal çay olma Semaverde yaparim daha lezzetli olur 😊
- +1 yıl
Offf bayılırım şu an çıkıp gelesim geldi hee 🤗 içmiş kadar oldum düşünmen yeterli genç adam teşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
Her zaman o güzel enerjiniz ictenliginiz yeter bende yemis kadar oldum 😊😊
- +1 yıl
Canım benim asıl ben teşekkür ederim 🙏ağzına yüreğine sağlık 🙏
+1 yılEşine mi yaptın bunları :)
110 Yorumla- +1 yıl
Esimemi 😂 benim eşim yok ki gülüm eşimden ayriyım ben , birgün eşim olursa onada yaparım tabiki
- +1 yıl
Sen cansın canansın , kıymetini bilememiş demek
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏 nasipten öte yol yok demişler herşeyde vardır bir hayır
- +1 yıl
Aynen öyle. boş ver herkes kendine yakışanı yapar
- +1 yıl
🤗🤗🤗
- +1 yıl
Ne zaman kahve içiyoruz 😂
- +1 yıl
Napıcan benimi teselli edicen kahve içerken 😂
- +1 yıl
Evet psikolojik danışmanın olacağım :))
- +1 yıl
Teselliye ihtiyaçin yok senin
- +1 yıl
Var veya yok buna sen mi karar vereceksin?
+1 yılOlur olur her gün olur elin boş gitmezsin
111 Yorumla- +1 yıl
Niye ne vericen ki elime 🤣 boş gitmeyecek kadar 🤣
- +1 yıl
O zaman düşünürüz ama seveceğin bir şeyler veririm
- +1 yıl
İnşallah severim 🤣 ya sevmezsen
- +1 yıl
Seversin merak etme sevmezsen seveceğin başka şeylere bakarız
- +1 yıl
Birde enerji içeceği mi o büyük bardak hemde
- +1 yıl
Evet uğur enerji içeceği litrelik alıyorum genelde
- +1 yıl
Aynı viskiye benziyor dimi rengi
- +1 yıl
Evet ona benziyor da içme öyle şeyler derim
- +1 yıl
Senin bu enerjin her şeye yeter ne gerek var sana birde bir litre hepsini içersen düşünemiyorum seni nasıl bir enerji patlamaların olur
- +1 yıl
Canım bende bir gecede içmiyorum bir bardak içiyorum
- +1 yıl
O bile fazla sana aslında ama
Buyur gel
13 Yorumla- +1 yıl
Yaa senin buyur gel diyen dillerini yerim 😂 teşekkür ederim vok naziksin 🙏
- +1 yıl
Estafurullah osenin iyiliginden kaynaklanıyor benlik bir durum yok tekrar teşekkür ederim 🙏
Yeme & İçme konusunda 1,4b cevap paylaştı. Bardaktaki ne
19 Yorumla- +1 yıl
- +1 yıl
😂😂 bu enerji nerden geliyor sanıyorsun 😂 nükleer enerji santrali gibiyim 😂 dokunsan bommmm 😂
- +1 yıl
Oyuzden fazla bana yaklaşma 😂 hiç sağım solum belli olmaz duvara yaslarım seni 😂 yazık olur gencilgine 😂😂
- +1 yıl
Hı hııı 😂 oyuzden fazla yaklaşma yanarızzz 😂😂
+1 yılHindistan cevizli olanlar için kurşun atar kurşun yerim
00 Yorumla
+1 yılOff ne güzel olurdu. Sen varken yanımda yemekleri düşünmek aklıma gelirmydi bilmem ama :D
00 YorumlaBenim gibi tatlis olmuslar🤣🤣
128 Yorumla- +1 yıl
Yoo benim gibi tatlış olmuşlar 🤣🤣
- +1 yıl
@fesfs ❤️❤️❤️❤️
- +1 yıl
@r_engarenkyollar ona kalp varda bana niye yok 😛
- +1 yıl
@Ysnclk07 ya olnaz olur mu elimizde kalp yoktu sana yüreğimi yolladım ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- +1 yıl
@r_engarenkyollar sabah bu mesaji okumak cidden iyi geldi cok tesekkur ederim cok naziksin @fesfs goruyorsun demi ne kadar kalbi guzel insanlar var ayrica sise takip kebap yaptigim birsey var ama insan yuregi degil hani IKINIZE DE GUNAYDIN ❤
- +1 yıl
@Ysnclk07 sanada kocaman günaydın genç adam 🌹🌿🌹🌿💐🌹🌿💦☘️💮💮🌺
- +1 yıl
@r_engarenkyollar 🥰🤗🫂⚘🦋🐞🌹🌼⚘🌺
- +1 yıl
@r_engarenkyollar
Az kaldi kovacak bizi🤣🤣🤣 - +1 yıl
@fesfs yok ya oyle birsey yapmaz sanirim @r_engarenkyollar 🐣
- +1 yıl
@fesfs @ysnclk07 yaa çok tatlısınız hayır öyle birsey yapmam tabiki okadar saygısız bir insan değilim hiç sıkıntı yok merak etmeyin ikinizede kucak dolusu sevgiler saygılar ✋✋✋
- +1 yıl
@r_engarenkyollar cok tesekkur ederim @fesfs adinada 😅 o senin kalbinin guzelliginden kaynakli yuzunden gulucuk eksik olmasin 😊 tabiki seninde @fesfs
- +1 yıl
@Ysnclk07 teşekkür ederim 🙏 çok naziksin amin gülüm cümlemizin insallah 🙏
+1 yılNolursan ol gel bunlar olmasada olur 😛😂😂
01 Yorumla- +1 yıl
😂😂 mevlanamısın laa sen 😂 ne olursan ol yine gel 😂 tm pikii gelirim ama eli boş gelmiyim ayıp olur sana adettendir 😂 srn çayı koy gerisi bende hallederiz 😂
- Yeme & İçme konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılYaşıyorsun bu hayatı. Sal sepeti aşağı
03 Yorumla- +1 yıl
Ellerine sağlık 💐 💐 💐
- +1 yıl
Teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏
- +1 yıl
Güzel bir günün olsun tatlım
+1 yılTabak o kadar büyük ki boş durmuş
07 Yorumla- +1 yıl
Ben tabağı sormadım Atıştirmaliklar nasıl olmuş diye soruyorum 😂 sen tabağa mi takıldın 😂
- +1 yıl
Aslında tabağın ne kadar çirkin olduğuna takıldım da onu söylemedim
- +1 yıl
İnsanın yüreği çirkin olmasın tabak çirkin olsa ne olur küçük bey
- +1 yıl
Tabaktan yüreğe nasıl getirdin konuyu hahah kendimi genç hissetim bak sen öyle söyleyince
- +1 yıl
Hissedersin tabi 😂 herkesin kalbi sen kadar çirkin değil ki genç adam işte aramizdaki farkta bu kime nasıl bakarsan öyle görürsün
- +1 yıl
Benim kalbim çirkin değil, kötü
- +1 yıl
Bunu belirtmenize gerek ti kalbi kötü beyefendi 😂 kalbinizin kötülüğü kelimelerinize yansımış
Olur olur yeriz yeriz
10 Yorumla
+1 yılÇok güzel görünüyor Ellerine sağlık Tabii ki olur
00 Yorumla
+1 yılEnnnnnfesss😉harika bende isterim amaa😜
00 YorumlaYeme & İçme konusunda 511 cevap paylaştı. Afiyet olsun
00 Yorumla
+1 yılEline sağlık güzel olmuş
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 852 cevap paylaştı.
+1 yılAy bunlar benim en sevdiğim 🥹
00 Yorumla
+1 yılGüzel görünüyor ellerine sağlık 🧚🏻
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılEllerine sağlık harika gözüküyor
00 Yorumla
+1 yılGüzel duruyor yemeden bilemiycem
00 Yorumla
+1 yılGüzel olmuş eline sağlık
00 Yorumla
+1 yılAfiyet olsun
11 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık güzel bayan 🌺
- Devamını Gör (33)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 