Evlerde önceden bayram temizliği dışında, bayram tatlısı, yemeği hazırlığı vardı bu telaş hala devam ediyor mu evlerde?

Evlerde önceden bayram temizliği dışında, bayram tatlısı, yemeği hazırlığı vardı bu telaş hala devam ediyor mu evlerde?

Etmez olur mu?
Ediyor tabii.
Bu yıla kadar değişik tatlı türleri yapardım. Bu yıl hem kendim yaptım hem dışardan aldım
Bizde büzme (burma da diyorlar ) ev yapımı baklava ve kendi yapımım şambali var. Buyurun gelin 😊
Baklava halen daha var :)
Teşekkür ederim 😊
Adres alayım. :)
Evet kendimiz yapıyoruz
Cevap
6Cevap
Ben hazır alırım
Eve tatlı sokmuyorum babam hepsini yiyor mk şeker hastası olacak sonra adam
Benim baba da şeker hastası ama maşallah tatlıyı löp löp götürüyor nasıl şeker hastalığı bu bilmem
@Ebediyyecey aman dikkat et seker bir vurdu mu kurtamazsınız çok tehlikeli bişey yedirmeyin
Laf dinlemiyor ki gziliden de götürüyor dolabın kilidi olsa kilit vurcam 😊😊
Genelde evde yapıyorum ama şerbetli tatlı değil değişik tatlılar deniyorum yapıyorum
Biz tatlıda yaptık hazır da aldık ama kimse yüzüne bakmadı.
Ne yaparım ne alırım. Gelene gidene ya kahve ya fanta veririm sadece.
Artık evdeki büyüklere eziyet gibi geliyor dışarıdan ev baklavası vs. alıyorlar
Evimde ailemi ağırladığım ilk bayramım olduğu için kendim yapmaya çalıştım elimden geldiğince
Yaparız,
Hazır nedir ya :)
Babannem sağlığın da yapardı. Hazır aldık bu sene
Geçen sene hazır aldık bu sene evde yaptık
Evde yapmak dışardakine benzemez
Zor durumdaysam yaparım
Hazır alırız, hazırcıyım ben zaten
Annem yaptı sağolsun
isim olmaz bos isler..
Yaparız
Yaparız da alırız da
Yaparız.
Evde yapmak tabi ki
Hazır alırım
Tatlı sevmem o yüzden yapmam almam
Sende kendini düşünen birisin gelenini düşünen biri deilsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar