Bayram kahvaltısına çilek reçeli yaptım, nasıl olmuş?

Uyku tutmadı sahurda oturmaya alışmışım. Dolapta çilekler vardı reçel yaptım.😄Biraz köpük verdi. Çileğinde çilek reçelininde bende hüzünle sevginin karışık olduğu anısı vardır.💋Her Mayıs ayında yaparım. Bu sefer Nisa’nda denk geldi.🍓
https://youtu.be/mm1arBkBSkE
Yine anılarla dolu bir şarkı...
Bayram kahvaltısına çilek reçeli yaptım, nasıl olmuş?
Güncellemeler
+1 yıl
Herkes uyurken ben 😂😂😂
Bayram kahvaltısına çilek reçeli yaptım, nasıl olmuş?
Cevapla