Uyku tutmadı sahurda oturmaya alışmışım. Dolapta çilekler vardı reçel yaptım.😄Biraz köpük verdi. Çileğinde çilek reçelininde bende hüzünle sevginin karışık olduğu anısı vardır.💋Her Mayıs ayında yaparım. Bu sefer Nisa’nda denk geldi.🍓 https://youtu.be/mm1arBkBSkE Yine anılarla dolu bir şarkı...
Güncellemeler
+1 yıl
Herkes uyurken ben 😂😂😂
Bayram kahvaltısına çilek reçeli yaptım, nasıl olmuş?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
eline sağlık bugün kahvaltıda çilek reçeli yemiştim :) reçel olarak tek sevdiğim çilek reçelidir
Reçel fazla sevmesem de tüketmesem de çilek reçelinin tadı hoşuma gidiyor. Ellerine sağlık güzel gözüküyor
Herkes uyurken sen çaktırmadan götürüyorsun güzelim reçeli öylemi 😄
Eline sağlık. Çok severim ben çilek reçeli
Afiyet olsun güzel görünüyor iyi bayramlar
Oh harika görünüyor
Harika olmuş
Eline sağlık
Hani bize
Güzel gözüküyor
İdare eder