İlk görüşte ben kızarmış tavuk sandım :D :D abla affet sdfsf sitede keşke bana elleri ile kek yapsın dediğim birisi yok aslında çünkü kimsenin benim için uğraşmasını istemezdim. zaten ben hazır alırdım uğraştırmam kimseyi hatta hazır kekler daha güzel oluyor benim için. sana afiyet olsun abla
Herkese sağlıklı günlerde leziz kekler ve afiyetle yemeler dilerim. Ben mutfak işlerinden anlamam kimsenin de elinin emeğiyle yaptığı keki löpleyemem. 😊
@r_engarenkyollar ellerinden yemek güzel olurdu ama o çalıştığı için kıyamam iyisimi ben yapayım o bana gelsin iş çıkışı bir demlik çayla keki gömer iki cıgara yakar muhabbetin dibine vururuk