Güncellemeler
+1 yıl
Akşam yemeğiden ya tavuk yiyor ya da sebze yemeği. İkisinide yemiyor dikkatli okursanız. Ve diyette değil bu kişi
Kahvaltıda 1 tabak yumurtasız menemen ve 1 yumurta beyazı
Akşam:1-2 tabak sebze yemeği ve salata ya da 4-5 parça tavuk ve salata
Yatmadan önce yeşil çay
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
yumurtasız menemen ne demek
sadece güzel bir akşam yemeği yiyor, muhtemelen gün için yetersizdir.
Domates, biberi pişiriyorsun işte o da yumurtasız menemen
boy kaç? bu hafif kahvaltıyla akşama kadar nasıl duruyor.
160 boyunda 40 kilo bahsettiğim kişi. Zorlanıyor gibi de durmuyor ya. Ekmek falan tükettiğini de hiç görmedim. Sadece sebze yer neredeyse. Sadece ayda 2-3 kere tavuk yer yani.
enerjik hissediyorsa sıkıntı yok. meyve falan yok mu? kuruyemiş de olabilir
Yok. Sadece yazılanlar. Ayda 2-3 kere akşam yemeğinde tavuk yer, hep sebze yemeği tüketir genelde. Meyve ve kuruyemişte tüketmiyor.
bence biraz daha kalori alsa iyi olur. haliyle kilosuna eklenecek bir 4-5 kilodan zarar gelmez
İstemiyor ama
ikna et, mesela dişini fırçalamak istemiyorsa kendi haline bırakmazsın değil mi. çünkü kötü sonuçlarını görüyoruz her yerde. bu da öyle. iknayla değişecek
Gayet iyi gelişme çağında besin alman lazım her türlü
Az değil mi anlamıyorum ya
Akşam ya tavuk ya da sebze yiyor ikisini de yemiyor.
Ayda 3-4 kere tavuk yiyor sadece
Sadece 1-2 tabak sebze yemeği genellikle
Et sevmiyor olabilir
Evet sevmiyor. Ama az yemiyor mu yani?
Hayır böyle çocuklar da var zorlamayın sebzeden de aynı besini alabilir mantar vs doğru şeyler yerse
Aynen fazla 15 sen misin diyenler hesabı kapattırmak için kız ayık ol
Fazla mı? Neyi fazla
Sen zeki misin çikiçükü denen zırva? yoksa gereksiz boş biri misin?
@Bedenimsağ_amaruhum bedenini de ruhunu da ciktirme şimdi
Sana batan ne? 🤔 Avukatı mısın 😂 soruyu soran mısın ergencik
@Bedenimsağ_amaruhum Barış sana selam söyledi🤣
Şimdi barışıda siqerim ahmetide başka soruda selamlaşın lan
Selamlaşan yok çiki misin nesin? Niye uyarıyorsun burada böyle o kişiyi? Beyinsiz misin sen? burada çoluğun çocuğun olması hoşuna mı gidiyor?
Kapa çeneni değişik 🤣🤣🤣 @Bedenimsağ_amaruhum seni sqti bile haberin yok
Sana ne kodumun ruhsuzu isteyen istediği yerde takılır sana mı soragak
Barışa söyleyeceğim seni
Ahmet'e kurban ol sen
@Bedenimsağ_amaruhum cktir olup gitmen güzel😌
yazık ediyor kendine eger sensen derhal bırak buyumeni durduracaksin
Hayır, kendisi kardeşim. Az yediğini söylüyorum ama dinlemiyor. Şu an yanımda, cevaplarıda okutasım gelmiyor saçma sapan yazmışlar.
acilen diyetisyene gitmesi gerek böyle bir diyet olmaz
Diyet yapmıyor ki. Normal yediğini düşünüyor.
o zaman kendisi bilir ilerde çok büyük sorunlar olacak bunuda bilsin
Lokma hesabı yapar olduk
Sorumun cevabı bu olmamalı?
Düzenli besleniyor ama az yiyor ara öğünler oluşturmalı meyve ceviz fındıktan oluşan tabiki çiğ kuru yemiş olacak
Teşekkürler
Rica ederim 👋👋
Kim bu 15 lik obur, sen mi? 🤔
Obur mu? Siz iyi misiniz ya
Sorumun cevabını bu sen misindi
Hayır kardeşim
Ayrıca soruyu ben sordum saçma sapan cevaplayan da sensin
Sana göre saçma.. Herkes senin beğendiğin istediğin şekilde görüş yazacaksa niye soru soru açıp fikir alıyorsun.. Belli ki sensin bu 15 lik çocuk
Sizin gibiler yüzünden insanlar aneroksiya olup ölümden dönüyor neyden bahsediyorsun? Kardeşim olduğunuda söyledim. Sizin gibile r yüzünden sürekli yediklerinden pişman ve çok yediğini düşünüykr
Siz bu hayatı haketmiyorsunuz.
Ah guzum al hayat senin olsun 😂😁 burada amaç oburluk değildi ama okuduğunu anlama becerin yok aneroksiyona giren sensin belli ki
Anlama sıkıntın var heralde. Kardeşim aneroksiya yolunda ilerliyor. Amacın neydi o zaman obur demekle?
Cümle kurmayı öğren bak şöyle
"Hayır kardeşim" kişiye hitaptır.
Hayır, kardeşim belirtidir..
Amaç bu sensen hesabın kapanır 18 altı çocukların girişi yasak genel kurar gereği 👍
Kardeşin ise gayet iyi besleniyor korkma ölmez. Afrika hiç bulamıyor
Ama kilo verip duruyor. Hastalanacak diye korkuyorum. Az yediğine de ikna edemiyorum. Bizim dediğimiz hariç diğerlerinin dediklerine o kadar takılıyor ki..
bunu yaparak amacın ne?
Merak?
ozaman sana kolay gelsin
Bence az ya kilo kaç?
40 kilo bu kişi
ne zaman 16 oluyorsun
İyi gibi. 15 sen misin
Az ye ;)
Fazla değil ki bunlar
Alttaki yemeklerden birisini yiyor ikisinide yemiyor. Ya tavuk ya da sebze yemeği
Bence az
Bütün gün yatıyorsan enerji harcamadan normal ama
Spor da hapıyor 20 dakika kadar. Normal hareket düzeyinde ama çok hareketli değil günlük hayatında
Sen misin bu
Hayır
Peki nasıl hissediyor sordun mu açlık veya yorgunluk hissediyor mu
Yani yorgun gözükmüyor. Aç mı onu sormadım😅Ama akşamı da sebzeyle geçirir yani açlık hissetse yerdi heralde
Bana göre az ama tok hissediyorsa bir şey diyemem yinede dikkat etsin kendine
Yeter. fazla yeme.
Az yiyince de kilo veriliyor ama. Kilo vermek de istemiyor bu kişi
Kilo vermezsin. Saglik icin az yemek lazim. kilo vermek istemiyorsan proteinli karbonhidratli besin alacaksin.
Nasıl kilo vermez? Ekmek falan yok yemiyor. Az yiyince de kilo veriliyor işte.
Diyet yemegi yersen kilo verirsin tabiiki. Besinleri ceşitlendirmek lazım.
Normal
Az değil yani? Akşam yazılanların ikisinide değil birini tercih ediyor ama. Diyette de değil
Okadar bilmem.
Neden yazıyon o zaman