Yeme & İçme Soğuk sandviç mi, sıcak sandviç mi tercih edersiniz? seyda028 Takip Et Master Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 62 Yapay Zekaya Sor Hangisini daha çok seviyorsunuz Soğuk sandviç Sıcak sandviç Diğer ( yorumda belirtir misiniz) Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Güncellemeler+1 yıl Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Soğuk sandviç mi sıcak sandviç mi tercihiniz hangisi? Soğuk sandviç mi, sıcak sandviç mi tercih edersiniz? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 8 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,3b cevap paylaştı. Afiyet olsun abla ben soğuk sandviç daha çok seviyorum. aslınnda sıcak da çok güzel olabiliyor bence 0 0 Yorumla
nordun_gadasi Takip Et FenomenEfsane Yaş: 36 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 16,1b cevap paylaştı. Sıcak severim gadası 0 0 Yorumla
SymrnaCityStyle Takip Et Master Yaş: 42 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 7,1b cevap paylaştı. + Soğuk alayım. 0 0 Yorumla
İsimsizprensesss Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Kesinlikle sıcak sebebi bana annelerimizin çocukken yaptığı tostu hatırlıyor 0 0 Yorumla
ErtugrulKARTAL1903 Takip Et Master Yaş: 43 , eic 68% +1 yıl Herşeyin sıcağı güzeldir. Soğuk tat vermez. 0 0 Yorumla
Sarpergülsoy Takip Et Master Yaş: 41 , eic 94% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı. Her ikiside.Gündüz yemek zorundaysem soğuk, akşam ise sıcak tercih ederim. 0 0 Yorumla
YıldıZnisanur Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 98% +1 yıl Yemekleri ekmek arası yapıp yemeyi çok severim o yüzden sıcak 0 0 Yorumla
Düşünürbiribilir Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Sıcak sandviç tercih ediyorum daha doyurucu geliyor. 0 0 Yorumla
müzisyen1i Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Soğuk tabi ki. Askerde akşam çok alırdım ayranla. Çok lezzetli gelirdi tabi. 0 0 Yorumla
Onurrr007 Takip Et Xper 6 Yaş: 34 , eic 93% +1 yıl Ikiside ama soğuk sandviç bir tık daha fazla seviyorum 0 0 Yorumla
Lobellia Takip Et Master Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 992 cevap paylaştı. Hiçbirini o kadar istemiyorum ki şu an fotoğraf bile midemi bulandırdı 0 0 Yorumla
AliceMixfield Takip Et FenomenMaster Yaş: 26 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 10,8b cevap paylaştı. Ekmek olsun yeter bana hiç fark etmez 1 0 Yorumla
TolgaCftci Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Sıcak tabi ki de yanına da buz gibi ayran missss gibi 0 0 Yorumla
bLaestus Takip Et Xper 6 Yaş: 39 , eic 89% +1 yıl Benim kendim icin yaptigim sicak sandivic 0 0 Yorumla
Gündoğumuxxxl Takip Et Bilge Yaş: 35 , eic 96% +1 yıl Güzel yani sıcak köfte olacak ki üfff 😋😋😋 0 0 Yorumla
TheCursedCake_ Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 98% +1 yıl Sıcak sandviç daha iyidir benim için. 0 0 Yorumla
Hadiiyani Takip Et Master Yaş: 53 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 6,5b cevap paylaştı. Sıcak iyi olur 0 0 Yorumla
emre00 Takip Et Mentor Yaş: 41 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 23b cevap paylaştı. Soğuk Sandviç 1 0 Yorumla
Nickbulamadim91 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 90% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3b cevap paylaştı. Soğuk sandviç daha çok seviyorum 0 0 Yorumla
avigor Takip Et Guru Yaş: 66 , eic 95% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 496 cevap paylaştı. Kaynar sandviç 0 0 Yorumla
28murat Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Sicak 0 1 Yorumla 28murat +1 yıl Her şeyin sıcaği güzel.🙂 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
30Cevap
Afiyet olsun abla ben soğuk sandviç daha çok seviyorum. aslınnda sıcak da çok güzel olabiliyor bence
Sıcak severim gadası
Kesinlikle sıcak sebebi bana annelerimizin çocukken yaptığı tostu hatırlıyor
Herşeyin sıcağı güzeldir. Soğuk tat vermez.
Her ikiside.
Gündüz yemek zorundaysem soğuk, akşam ise sıcak tercih ederim.
Yemekleri ekmek arası yapıp yemeyi çok severim o yüzden sıcak
Sıcak sandviç tercih ediyorum daha doyurucu geliyor.
Soğuk tabi ki. Askerde akşam çok alırdım ayranla. Çok lezzetli gelirdi tabi.
Ikiside ama soğuk sandviç bir tık daha fazla seviyorum
Hiçbirini o kadar istemiyorum ki şu an fotoğraf bile midemi bulandırdı
Ekmek olsun yeter bana hiç fark etmez
Sıcak tabi ki de yanına da buz gibi ayran missss gibi
Benim kendim icin yaptigim sicak sandivic
Güzel yani sıcak köfte olacak ki üfff 😋😋😋
Soğuk
Sıcak sandviç daha iyidir benim için.
Soğuk sandviç kesinlikle
Allah ne verdiyse.
Sıcak sandvinc
Sıcak iyi olur
sicak sandvich
Soğuk Sandviç
1 tık farkla sıcak sandviç.
Soğuk sandviç daha çok seviyorum
Hiç fark etmez her türlü yerim
Kaynar sandviç
Hele ki ton balıklı ise
Soğuk sandviç açıktım
İkisi de.
Bedava olursa ikisi de güzel
Sıcak.
Ben sıcak derdim..
sıcak sandviç
Ben her zaman sıcaktan tarafım ya
Soguk
Aslında ikiside
Soğuk sandviç
Ben tost seviyorum
Sıcak
Soğuk sandvic
Soğuk
Net soğuk
Sicak
Her şeyin sıcaği güzel.🙂
İkisi de
Ilık sandviç