
Balık eti
Beyaz et
Kırmızı et
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Etin her halini severim ama her gün et tüketen birisi de değilim. Genelde sebzeciyim, ara ara etten alacağım vitamin, protein gibi faydaları da eksik etmem. İllaki birini seçmem gerekirse Balık diyorum. Etin diğer türlerinden çok daha faydalı ama kimilerine göre balık et değil, bana göre etin başka bir boyutu :)
Cevabınız için teşekkür ederim. 💐🌺🌻🌸
Lezzetli pişirilmiş kırmızı et daha lezzetli olabiliyor lakin sindirim açısından hafif olması ve genel lezzetiyle diğer yemeklere uyum sağlayabiliyor olması sebebiyle beyaz et diyorum.
Güzel cümleleriniz için teşekkür ederim. 🌺
Benim için aslında fark etmez ben eti severim bazen de yerim ama balık etini diğer etlere göre daha çok severim özellikle spor yaptığım günler de protein ihtiyacını hızlı karşılamak için ton balığı yemeği seviyorum bazen de tavuk eti yiyorum tabi ki o gün ki moduma göre değişiyor bu daha çok
Cevapladığın için teşekkür ederim Barış. ☕
Rica ederim abi soruların baya tutmaya başlamış tebrik ederim :)
Cevap
15Cevap
Kırmızı eti daha çok severim gadası
Tavuk severim, soslarla daha bütünleşiyor. Kırmızı ette sos pek olmuyor
Teşekkürler.
Hepsini severim ama pahalı olduğu için ayda bir iki kez tavuk eti yerim.
Cevap için teşekkür ederim. ☕
Hayvansal proteinlerin hepsini severek tuketiyorum ama kırmızı eti diğerlerine göre bir tik daha çok severim
Cevap için teşekkürler. ☕
Karadenizli olduğum için balık diyecek ondan sonra et gelir
Neresi Karadenizin.
Anne rize baba samsun
Oooo. Artvin ben de.
Hemşeri sayılırız
Aynen. 🙃🌸
Seçemiyorum maalesef khjk
Üçünü de çok severim 💙💙
Kırmızı et ve balık yemiyorum iğrenç 🤢
Tavuk eti engüzeli
Mecburmuyum kırmızı et balık sevmeye 🤢allah allah
İyi ki sizz biliyorsunuz pis boğaz
Sen de bu dünyada bu gidişlen fazla yaşayamasın tez vakite öbur tarafa gidersin
beyaz et (tavukkk)
Teşekkürler. İyi bayramlar 🌹
Hepsini deme şansım yok hepsinin yeri ayrı güzel
Cevap için teşekkür ederim.
Ben balikgillerden somon ve alabalık favorim
Cevap için çok teşekkür ederim. 🌹🌹
kırmızı et yiyemiyorum midem bulanıyor
İlk defa duydum. Cevap için teşekkür ederim.☕
Kırmızı daha cok severim
Cevabınız için teşekkür ederim. : )
kırmızı et kesinlikle..
Cevabınız için teşekkür ediyorum. 🌸🌸💐
Balık candır , özellikle somon balığı
Cevap için teşekkürler : )
kırmızı et aşktır ama dabıkta severim balıkta
Bence de en iyisi kırmızı. Cevap için teşekkür ederim. 🌺🌸
Et çeşitlerinin hepsini severim
Cevabınız için teşekkür ederim 🌺🌸
Kırmızı et en lezzetlisi
Bence de, bence de.
Hepsi. Ama en az balık yiyoruz
Şöyle çok güzel balık yapan bir arkadaşım olsa...
balık etli kadın sorusu sanan bne (kırmızı
🤣🤣
Sanırım en çok beyaz et.
Kırmızı et favorimdir
hepsi hepsi
hepsi pepsi
Cevap için teşekkürler 💐🌻
seviyorum omega
Cevap için teşekkürler : )
rica ederim
Beyaz et candır
Bence de. : ) Ama diğeri de canan yani.
Kırmızı eti
Kırmızı et hepsinin kralı: )
Kırmızı et
Hiçbiri onun yerini tutamaz.
Balik ve beyaz et
Teşekkür ederim 🌺🌺🌸🌸
Kırmızıyı
Cevabınız için teşekkür ederim. 🌸🌺💐💐🌺
Beyaz et favorim
Cevap için teşekkür ederim. : )
Balik ve Beyaz et
Cevabınız için teşekkür ederim. 💐
Amcaaaaa ben et sevmiyorum
33 yaşındasin. Amca diyorsun. 🤣
Kırmızı et
Teşekkürler : )
Ricalar
Beyaz
Daha çok beyazı
Tabii et
o kadar ki yani adam sadece kırmızı ete et diyor diğeri tavuk ve balık onun için
Ahaha. Aynen. Adam işi biliyor.
Beyaz et çabuk pişiyor
beyaz ve kırmıızı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?