Musluk suyu içiyoruz, suların klorlu olması iyi bir şey mi?

biz musluk suyundan içiyoruz ve bardağa ilk doldurduğumuzda baya klorlu oluyor sonra klor yavaş yavaş uçuyor ama bilmiyorum ne kadarı uçuyor ne kadarı kalıyor. Kedimize de musluktan veriyoruz evde şişe suyu kullanmıyoruz diye bilmiyorum ne lazım

Musluk suyu içiyoruz, suların klorlu olması iyi bir şey mi?
Cevapla