😅😅 Tatlılar yanık değil ben fazla kızarmış seviyorum ondan 🥲

😅😅 Tatlılar yanık değil ben fazla kızarmış seviyorum ondan 🥲

Afiyet olsun bence harika görünüyor ellerinize sağlık ben şerbetli tatlıları çok fazla tüketmiyorum ama bu güzel görünüyor. en son ne zaman yedim hatırlamıyorum uzun süre oldu sanırım
Ben tatlı işinden anlamam o yüzden sana laf etme hakkım yok, ama bu işler böyle böyle öğrenilir benim ilk kekim de kupkuru incecik yanmış bir kekti şimdi geliştirdim.
Cevap
75Cevap
☹️ askerde lokma yapardık çok güzel olurdu. Tugay komutanımız lokma ve tulumba tatlısını çok beğendiğinden dolayı bizim tatlıcıyı üs bölgesinden tugaya çekmek istemişti. 🤣 Birde elimizle dökerdik pıt pıt, çok nizami oluyordu. Senin lokmalar bana Kemalpaşa tatlısını andırdı. 👻
Askerde de dök dök bitmez 🤣
Lokmalar yağda fazla kızarmış.
Üzerinde siyah yanıklar oluşmuş.
Bunun dışında gayet başarılı..
Lokmalar şişmiş ve hamur yağda dağılmamış.
Bir daha ki sefere lokmaları yağda daha az kızartmanı ve yakmamanı tavsiye ederim.
İçi pişmiyordu ondan altını açtım 😬
Ben çok uzun zamandır yapıyorum ve hiç bir şekilde bu kadar yuvarlak düz durmuyor yamuk yumuk oluyordu tebrik ediyorum seni süper olmuş össlslzşsllx
teşekkürler 🤣😅
Rica ederim:)😂
Yani iyi lokma döken biri olarak bu tatlıyı üzgünüm ama beğenemedim. Kusura bakmayın ama lokmadan başka herşeye benzemiş 😅
Kusura bakmam da ben ilk kez yaptım senin gibi pro değilim yani ilk denemeydi :D
Fiyasko bizimkilerde tulumba tatlısı yapmışlardı aynı sahne vardı.😀
Onlar da mı yaktı :S
Fazla kızarmış sadece onun dışında bir sorun yok ellerine sağlık
Bazıları da çiy kalmış 🫠😂 Teşekkürler ♥️
Halledilmeyecek bir şey değil😂
Bacım hamur görünüyorlar lokma hafif çıtır olmalı yine de ellerine sağlık
Bacım çaktırma 🫠🤣
Kötü görünüyor. Ama yapa yapa öğreneceksin. Kimse doğuştan bilmiyordu. Herkes yapa yapa öğrendi..
Tadı fena olmamış ama yav 😅 Sağol çok doğru dedin 🫠♥️
🥰
Ellerine sağlık ponçik bana da yapar mısın bunlardan 😃
Emin misin birdaha düşün 🤣
Eminim bir tane bile bırakmam sen yeter ki ponçik ellerinle yap 😄
Yani biraz yanmiş gibi ya ilk denemeye göre yine deyapmışsın helal
Vazgecme. Yapamaya yapamaya yapmayi ogreniceksin. Superler ilk icin super
İyi değil desem umarım üzmüş olmam seni yanmış seviyor olsan bile lokma tatlısı bu değildir sonuç itibariyle😉
Lokma ve tulumba yapmak eziyetli hem kızaracak hemde şerbeti ayarlanacak birde tuttturamazsan boşa emek harcanmış oluyor bulaşık çok çıkıyor
Eline sağlık muhtemelen yag kızdıgında attın altını acmadan once at ondan sonra yak kızart hazır alınanlar gibi olur kızınca atma
Daha önce kullanılmış yağ ile kızartmışsın gibi görünüyor ama ilk deneme nasılsa yapa yapa mükemmeli bulursun 🧚🏻
Tebrik ederim çok güzel içli köfte yapmışsınız 😈
biraz yanmış sanki.
Yok ya ne alakası var 🥲
patates kızartmasına dönmüş bunu yiyenin midede bagırsaklarda iflah olmaz bidaha
Gayette lezzetli görünüyor bende kızarmış severim keşke benim olsaydı 😂
Eline sağlık ama az daha zorlasan kömürleşecekmiş yani
Fazla kızarmış değil de baya bir yanık seviyorsun bence😂
Fırında yapılmış, bebek patateslere benzeseler de ellerine sağlık😅
Elinize sağlık çok güzel gözüküyor bunu yiyen ölme riski nedir
İlk deneme de olsa, oldukça kötü görünüyor, üzgünüm.
Bana biraz patatesi andırdı.. İlk deneme için kötü değil elbette. Ama düzeltmeye bak.
Çok kızarmış ama içi de hamur kalmis yumusamis gibi görünüyor nasıl başardın kız bunu😄
Eline sağlık. En azından uğraşın var, bunu uğraşmayan yapamayanlar da var.
Bence pek guzel gorunmuyor bir seyler ters gitmis gibi
İlk deneme aşko. Yağda fazla beklemiş bir de yağ temiz değildi galiba
Masterseftekilerin bile o lokmalarini görünce seninki ilk denemeye göre baya iyi duruyor 😂
Pek lokmaya benzememiş, ilk denemede genellikle lokmayı tuturamıyorlar ama normal
Harikaa
Şakacı çocuh 😄
Güzel yalnız biraz büyük dökmüşsün içi hamur olur
Dışı fazla pişti ve içi hamur kaldı 🥲🫠
İşte fazla kalın büyük oldugun dan dolayı içi hamur kalıyor daha ufaltın yarısı kadar yapın hamur olmaz asıl mesleğim elektrik elektronik ama pastane alüminyum doğrama vs birçok işte çalıştım ordan biliyorum
Knk olmamış sanki hı 🙄
Ayıp ayıp bari fena değil de 🫠🤣
hah şöyle asdgshzj 😂
Böyle böyle olucak eline sağlık 😅
Dimi ama 🤣
Kesinlikle 😅
♥️
İlk deneme için gayet güzel görünüyo tadı da enfes olmalı 😊
Canım yanık yanık seviyorum diye savunma 😃pek iştah açıcı değil ama öğrenirsin ilk denemenin kusuru olmaz
Harika görünüyor
Kız Seni Alan Yaşadı
Dimi kanka benim gibi hamarat kız bulunmaz 😂
kemalpaşa tatlısı sandım ben :(
Koyu yamak istese insan böyle yapamaz
Lokma isyan ediyor resmen nerden düştüm ben bunun eline diye hayatımda böyle lokma görmedim 😌
Ellerine sağlık
Teşekkürler 🥲
Yanık biraz sankim
Çok naziksin 🤣
Tatlıysa her türlü yenir bence eline sağlık 😅
Yerim.
Valla mecbur yiyecen malzeme bu sfshsbsj
Lokmalar Azer Bülbül'ün sesinden daha yanık
Hiç canım çekmedi 😂 eline sağlık
İlk deneme için güzel
Eline sağlık patetes kızartmasına bayılırım 🤣
Eline sağlık zararlı görünüyor
Haşlanmış patates sandım
İlk deneme için gayet güzel bence
Fotoda eziyet görmüş Bir lokma görüyorum
Kemalpaşa sandım bi an
arada yanıklar var ama yenir
Çok şekerli görünüyor dmmdmdd
İyi görünüyor ilk deneme için ellerine sağlık
Ballı lokma tatlısı aman hadi hayırlısı
İdare eder bence ama bence tadı efsanedir
İlk patates haşlanmışsın sandım
Kanserojen sadece az biraz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?