- Yeme & İçme konusunda 64,3b cevap paylaştı.
u +1 yılBen tatlı pek fazla sevmiyorum maalesef diyet yaptığım için şu sıralar pek tatlı yemiyorum. lokma mı tlumba mı arasında seçim yapmak zorunda olsaydım sanırım ben ikisini de seçmezdim lokma daha yumuşak olduğu için aslında lokma seçerdim. ama ben şerbetli tatlıları oldum olası sevmiyorum hiç bu yüzden de sütlü tatlıları severim daha çok
20 Yorumla
En İyi Cevaplar
Eskiden lokma tatlısını çok severdim. Birgün Malatyalı komşumuz mercan teyze ile laflarken önümüzde lokma tatlısı vardı. Tatlının kendi yörelerindeki ismini söyledi ve onun yüzünden lokmadan tiksindim bu yüzden tulumba diyorum.(
13 Yorumla- +1 yıl
Ay merak ettim
- +1 yıl
Ay artık çok geç öyyk
+1 yılİkisi de çok ağır tatlılar kızarma şeklinde olduğundan sanırım. Küçüklüğümde bayılırdım tulumbaya. Ramazanda sıkça alırdı babam onu seçeceğim bu sebeple 😅
22 Yorumla- +1 yıl
Valla ikisindende aldım şerbetli su içsem daha iyiydi. Hiç yapamamışlar 😄
- +1 yıl
Kötü yapanlar var cidden🥲
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
61Cevap
- Yeme & İçme konusunda 3,8b cevap paylaştı.
u +1 yılTulumba tatlisini tercih ederim.
20 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 16,1b cevap paylaştı.
+1 yılLokma harika olur gadası
22 Yorumla- +1 yıl
İkisini de güzel yapamamışlar bildiğin hamur du hiç çıtırlık yoktu..
- +1 yıl
Hadi ya kötü olmuş
- Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılaklımı okudun sanki hemen yarına lokma tatlısı dağıtayım hayrına
elbette lokma tatlısı hemde en İzmir ulusünden
11 Yorumla- +1 yıl
Hayrıma.😄
Yeme & İçme konusunda 396 cevap paylaştı. Tulumba tatlısı ama küçük küçük olanlarından, çıtır çıtır da olsun ohhh mis
22 Yorumla- +1 yıl
Kız bende çıtır çıtırdır diye aldım bildiğin hamurdu töbeler olsun.😄
+1 yılİkisini de çok severim.
Afiyet olsun.
18 Yorumla- +1 yıl
Pek afiyet olmadı.😄
- +1 yıl
Hamur çıkmış gördüm :) Belirli ve bilindik yerlerden almak gerek. Sende yapabilirsin gibi hissettim :)
- +1 yıl
Yapılırda kim uğraşıcak.😄
- +1 yıl
ahaha
- +1 yıl
Koşa koşa eve gel birde tatlıyla uğraş.😄
- +1 yıl
Ben severim mutfakta zaman geçirmeyi ama, sürekli bir görev gibi yapıldığında bıktırır evet :)
- +1 yıl
Bende severim lâkin zaman olmalı.😌
- +1 yıl
Yaşasın proleterya kardeşliği ahahaha
+1 yılRica ederim ama canlarım çekti, hiç de sevmem halbuki :( İkisi arasında sanırım tulumba.
13 Yorumla- +1 yıl
Hiç canın istemesin ikisi de berbatül vahşetti. 😄
- +1 yıl
Bi de ben sipariş edeyim de öyle karar vereyim bi dk :D
- +1 yıl
Senin tatlılar iyi çıkar inş, haber et nasıl olduğunu.😄
+1 yılBunları mı aldın tatlı diye? İkisinden birisini seçmek zorunda mıyız? 😂
160 Yorumla- +1 yıl
Almaz oleydim.😄
- +1 yıl
Bu kadar cimri olma, kıy paraya 😂
- +1 yıl
Cimrilikle alâkası yok canım istedi aldım ama hem bayattı hem hamur.🤨
- +1 yıl
Ne bekliyordun ki 😂😂
- +1 yıl
Normalde çıtır çıtır oluyordu.😁
- +1 yıl
Bunlar mı 😂 ya sana alayım da adam gibi bir tatlı boğazından tatlı geçsin 😂
- +1 yıl
Sizin elinizden bişi yenmez mazallah insanı zehirlersiniz.😄
- +1 yıl
@tiryakinimtiryakin yine kaşınıyor 😂
- +1 yıl
Sen 9 canlısın, sana bir şey olmaz diyeceğim ama sen bu pis boğazınla kendi sonunu kendin getireceksin 😂
- +1 yıl
Can boğazdan gelirmiş sefalar sefası olsun.😄
- +1 yıl
Duyduklarım doğru mu @Acid_Qeenn 😄
- +1 yıl
@tiryakinimtiryakin baksana ne diyor 😂
Sizin elinizden bişi yenmez mazallah insanı zehirlersiniz
Bilmiyor ki, bizim elimizden bir şey yemek herkese nasip olmaz 😂 - +1 yıl
@tiryakinimtiryakin okudukların doğru duyduğunu bilmem.😄
- +1 yıl
Biz herkese bir şeyler yedirmeyiz.. Önce düşünmemiz lazım.. 😄
- +1 yıl
@tiryakinimtiryakin önce kendiniz yiyin allan açları.😄
- +1 yıl
Sahura kadar tulumbaları fitil fitil burnundan getirmece başlasın.. 😅
- +1 yıl
Biz temiz yeriz.. Kaseyle sütlaç yiyip sonra mikroplar mikrobu olmuyoruz.. 😅
- +1 yıl
@tiryakinimtiryakin tez zamanda o mikroplar mikrobu sana ulaşır inşallahhhh.😄
- +1 yıl
Ciğerden dedi bu defa.. Derinlerden geldi bu ses.. 😅
Bütün mikroplar sende toplanmış.. Kimseye bir şey kalmamıştır.. Derhal itlaf edile.. Ötenazilere gelesice.. 😂 - +1 yıl
İnanamıyorum, olamaz😂 Kadının tatlısına laf söyledik bundan tatlı olmaz diye, davetteyim önüme tulumba geldi 😂😂😂
- +1 yıl
@tiryakinimtiryakin ahahahaha mikropları ben öldürdüm sıra sende kaçışın yok o mikropların içinde boğulasıca.😄
- +1 yıl
Yahu bari söyleme de laf verme şunun ağzına yaa..
İyi bak, tulumba değildir o.. 😂 - +1 yıl
@blackman3419 ohh allahın sopası yok işte zıkımlan söylenmede.😄
- +1 yıl
Senden ilham gelse yine almam.. 😅
- +1 yıl
@tiryakinimtiryakin pardon ya sigara içince başım dönünce bu görseldeki tulumbalar ile karıştırmışım😂 baklavaymış😂😂
- +1 yıl
@tiryakinimtiryakin mikrop alır mısın almaz mısın diye sormuyo bi bakmışsın birazdan pertsin.😄
- +1 yıl
Mikrop bana uğrasa mikrop kapar be.. 😂
- +1 yıl
@tiryakinimtiryakin o derece mikropsun işte.😄
- +1 yıl
İşte mikrobum bile faydalı.. Allahım ne nadide bir kul yarattın sen böyle.. 😄
- +1 yıl
@tiryakinimtiryakin nadide bir kulmuş.😄😄
- +1 yıl
Elhamdulillah.. 😄
- +1 yıl
@tiryakinimtiryakin olmaz olasıca.😄
- +1 yıl
Kurban olasıca.. 😂
- +1 yıl
@tiryakinimtiryakin tilkiler gibi çemkiresice.😄
- +1 yıl
Burnu tıkalıyken ağzı açılmayasıca.. 😅
- +1 yıl
@tiryakinimtiryakin ağzım açıldı artık çok geç.😄
- +1 yıl
Kulak burun ağız doktoru gibiyim.. Benim sayemde açıldı.. 😄
- +1 yıl
@tiryakinimtiryakin sus sus senin kendine faydan bile yok.😄
- +1 yıl
Sadece kendime var.. 😄
- +1 yıl
@tiryakinimtiryakin çenen çekilsin.😄
- +1 yıl
Susarsam çok pis susarım.. 😄
- +1 yıl
@tiryakinimtiryakin sen ölünce anca susarsın. 😄
- +1 yıl
Ben ölürsem ülkenin seviyesi düşer be.. 😅
- +1 yıl
@tiryakinimtiryakin sen ölde bakalım seviye nerelerde. Sen öldükten sonrası kolay.😄
- +1 yıl
Ölsen de ölmem.. İnat ettim.. 😄
- +1 yıl
@tiryakinimtiryakin azrail duy bunun sesini kesiver sesini.😄
- +1 yıl
@tiryakinimtiryakin yettim yettim her şey yolunda mı 😂😂
- +1 yıl
Yolunda a. ş hazırla kefeni azrail peşine düştü @tiryakinimtiryakin 😄
- +1 yıl
Biz senin kefeni dün geceden hazırlamıştık tam ölçülerine göre, halihazırda bekliyor Acid 😂 bedava kefeni bulmuşken kaçırma 😂
- +1 yıl
Her şey yolunda.. Acid havale geçiyor, öleceğimi rüyasında görmeye başladı.. 😂
- +1 yıl
Bedava buldun madem bayağı hevesli gördüm seni önden alalım.😄
- +1 yıl
Biz bedava olan hiçbir şeyi istemeyiz 😂 bedavayı seven sensin, baksana tatlının bile en ucuzunu almışsın 😂
- +1 yıl
Ucuz olduğunu nerden biliyosun paraya kıydım aldım yapanlar yapamamış.😄
- +1 yıl
Misafirlikte yediğin tulumba nasıldı.😄
- +1 yıl
Bundan daha ucuz tatlı var mı 😂 en ucuzu bu ikisi 😂 yarın al bir bol fıstıklı Antep baklavası görelim 😂
- +1 yıl
Hiç hatırlatma onu 😂😂
- +1 yıl
Hatırlatma dediğine göre berbatül vahşet anlaşıldı.😄
- +1 yıl
Bir tulumba ne kadar güzel olabilir ki😂 Vahşetler vahşeti 😂
- +1 yıl
Benim için bu sondu hiç bir kuvvet bana tulumba ve lokma yedirtemez.😄
- +1 yıl
Aaaa olmaz ki tatlıdan vazgeçmemen gerek tatlı komasına girmene az kalmıştı 😂
Baklava dışında şerbetli tatlıları hiç sevmem, baklava seçemiyoz mu 🥺
11 Yorumla- +1 yıl
Canın neyi istiyorsa onu seç serbest.😄
- Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılİkisini de sevmiyorum. Şerbetli kızarmış hamur. Anlamsız.
16 Yorumla- +1 yıl
Anlamlı tatlı yiyin siz. Akskskzl
- +1 yıl
Künefe varken tulumba yenir mi?
- +1 yıl
Belki künefede anlam buluyorum Alla Alla 😂😂😂
- +1 yıl
Tatlı krizine girilmişse anlam aranmaz. Ajdjdjsjd
- +1 yıl
6 ayda bir canım çekerse kriz sayılır mı?
- +1 yıl
Sayılmaz normalde bende krizlere girmem ama ramazanda kan şekeri düştüğü için ister istemez tatlı krizine giriyoruz..
Ikisini de çok severim ama çıtır çıtır olması lazım Hele bir de sıcaksa
20 Yorumla
+1 yılHamurişi tatlı pek sevmiyorum sütlü tatlı tercihim ama el yapımıysa makinede dökülmüyorsa lokma yerim😋
10 Yorumla
+1 yılİkisini de sevmiyorum. Erkek kardeşim ikisini de çok sever. 🙄
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 482 cevap paylaştı. hem lokma tatlısı hem tulumba tatlısı, çünkü ikisini de severim. :))
10 Yorumla
+1 yılTulumba ama anıma denk gelmeki ve dmak zevkime uygun olmalı o şartla tulumba 😀
10 Yorumla
+1 yılSevdiğim tatlılar değiller ikisi arasından sanırım lokmayı seçerim
10 Yorumla
+1 yılŞerbetli tatlılarla aram pek yoktur ama birini seçersem lokma olsun bari.
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 963 cevap paylaştı.
+1 yılTulumba tatlısı bizim orada içi fıstıklı yapıyorlar efsane
10 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 929 cevap paylaştı.
+1 yılben lor tatlısını seviyorum ama hep yenmiyo şerbetli sonuçta
10 Yorumla
+1 yılTulumbayı çok severim hiç bir tatlı ile kıyaslanamaz
10 Yorumla
+1 yılTatlı olsun hangisi olursa farketmez ama canım aşırı derece tulumba tatlısı çekti 🥲🥺
10 Yorumla
+1 yılİzmirli olarak tabikide lokma tatlısı of of oruçlu oruçlu 😑
10 Yorumla
+1 yılTulumba yenir mi paran yoksa mecburen alırsın yoksa yinmez
10 Yorumla
+1 yılSoslu tulumba yediniz mi bilmiyorum. Efsane bir şey 😛
12 Yorumla- +1 yıl
Aman yok kalsın bu sondu.😄
- +1 yıl
Denemeden ölme 😅
+1 yılbence benzer tipleme. Lokma ege bölgesinde popüler olduğundan bir iç anadolu çocuğu olarak burada tuluma daha çok tutuluyor diyebilirim
10 Yorumla
+1 yıllokma tatlısının içi bana tam pişmemiş hissi veriyor güzeldir ama pek sevmem ama tulumbanın o çıtırlığı ve içinin tam istediğim gibi kıvamı lokmaya bin basar
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 2,6b cevap paylaştı. Lokmaya ayrı bir zaafım var
10 Yorumla
+1 yılTulumbayi tek gecerim 😊 Ramazan ayının vazgeçilmezi
10 Yorumla
+1 yılKesinlikle lokma tulumba çok kötü
22 Yorumla- +1 yıl
Valla ikisi de berbattı şansıma tükürüyüm.😄
- +1 yıl
Gidip aldığımız yerler değilde
normalde pek denk gelmem geçen gün denk geldim hayır lokması dağıtyolardı arkadaşım bir tadına bakalım dedi böyle bir şey yok aşırı hafif ve güzel bir tatlıydı aynısını yapmaya çalışsan yapamazsın😃
Zor seçim 😂 lokma diyorum ama yinede 😋
12 Yorumla- +1 yıl
Lokma dedin ve bizimlesin.😄
+1 yıllokma tatlısını istediğiniz kadar yiyebilirsiniz. hiç baymaz. ama tulumba öyle değil :))
10 Yorumlaİkisininde tadı aynı sayılır ama lokma bi tık daha iyi sanki
10 Yorumla
+1 yılTulumba.. Kötünün iyisi..
112 Yorumla- +1 yıl
İkiside rezaletti.😄
- +1 yıl
Nasıl üzüldüğümü anlatamam.. 😄
- +1 yıl
Pislikler pisliği.😄
- +1 yıl
Adındır.. 😄
- +1 yıl
Bence sende daha hoş duruyo. 😄
- +1 yıl
Güzele ne yakışmaz.. 😄
- +1 yıl
Güzelsen yakışır erkeklerin güzeli oluyor muydu.😄
- +1 yıl
Erkek güzeli vardı ya.. 😅
- +1 yıl
Sefil bilo muydu o.😄
- +1 yıl
Bak nasıl da anlıyor erkeğin güzelinden.. 😄
- +1 yıl
Yaa sorma anlamazsak ayıp olurdu. 😄
- +1 yıl
Değerimin fark edileceğini vallahi biliyordum billahi biliyordum.. 😅
İkisini de seviyorummm
20 Yorumla
+1 yılBence halka tatlı. İyi kızarmış çıtır çıtır olanı
20 Yorumla
+1 yılSıcaksa lokma.
20 YorumlaYeme & İçme konusunda 6,5b cevap paylaştı. Lokma tatlısı
20 Yorumlaİkiside çok kötü
10 Yorumla
+1 yılİkisini de sevmiyorum
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılikisinide sevmiyorum...
10 Yorumla
+1 yılLokma hiç yemedim tulumba severim
10 Yorumla
+1 yılİkisi de değil ama seçmem kazımsa tulumba.
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılLokma tatlısı, çünkü daha hafif
10 Yorumla
+1 yılTulumba kesinlikle lokma itici geliyor insana
10 Yorumla
+1 yılIlla bır serbetlı secıyorsak sekerpare
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 909 cevap paylaştı.
+1 yılTulumba daha az yağ çeker !!
10 Yorumla
+1 yılTulumbayı hep daha çok sevmişimdir.
10 Yorumla
+1 yılSelamlar, bence ikiside güzel
10 Yorumla
+1 yılİkisine de hayır. Şerbetli tatlılar yemiyorum
10 Yorumla
+1 yılİkisini de hiç sevmem.
10 Yorumlaİkisi ikisi yaa ayıramamm
10 Yorumla
+1 yılSütlü nuriye ekmek kadayıfı kaymaklı
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı. Lokma derim ya 🙄 offf
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılTulumba derim.. Keyifli akşamlar..
10 Yorumla Yeme & İçme konusunda 1,1b cevap paylaştı. tulumba tatlısı en güzeli
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılTulumba
18 Yorumla- +1 yıl
Tulumba demeden önce iyi düşünmek lâzım. 😄
- +1 yıl
Düşündüm yine tulumba 😂
- +1 yıl
Emin miyiz.😄
- +1 yıl
Böyle dedin şimdi bi huylandım bak 🤔
- +1 yıl
Taam yiyebilirsin. 😄
- +1 yıl
Eyvallah ama şu an olsa bile yemem , ben neden tulumbadan nefret ediyorum şu an 😂
- +1 yıl
Nifak tohumu ektim ondandır.😄
- +1 yıl
Allah razı olsun tulumba üstüne ekstra bir malzeme. Şimdi sevdim bak 😂😂
u +1 yılİkisi de değil 😏
13 Yorumla- +1 yıl
Bence de bundan sonra bende alıpta yemem pişmanım..😄
- +1 yıl
İftar ettiniz dimi? Beğenmedin mi
- +1 yıl
İftar etmeye ettikde tatlılar fiyaskoydu..
+1 yılbence tatlının her turlusu gider hayat paylaştıkca guzeldır der susarım
00 Yorumla
+1 yılLokmayı tercih ederim.
10 Yorumla
+1 yılLokma kesinlikle
30 Yorumla
+1 yılLokma
20 Yorumla- Devamını Gör (61)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 