Çoğunlukla hızlı pişirmeye çalışıyorum çünkü vakit genelde dar oluyor. Ama ağır ağır yapınca ortaya çıkan lezzetle hızlı yapılan arasında dağlar kadar fark var. Mesela et yemeğini kısık ateşte uzun süre pişirince bambaşka oluyor. Yani yemeğe göre değişiyor. Sebze yemeğini hızlı yapabilirsin ama et veya bakliyat varsa sabır şart. Ben biraz aceleciyim aslında, ama arada bir yavaşlayıp keyfine pişirdiğim de olur.
Yavaş yavaş yaparım, çünkü zevk alıyorum yaptığım şeyden. Mesela annem der ki diğer malzemeleri doğrarken soğanı dök kavruladursun annecim. Ama karşı çıkarım. Önce hepsini ayrı ayrı doğrar, farklı kaplara koyar, daha sonrasında tek tek dökerek pişiririm, çok da leziz olur. Sadece karnım değil gözüm de doyar, keyif alırım.