Sahurda 2 tane kuru cennet hurması ve 1 kase salata yedim.1 küçük dilim de hindi füme.
İftarda da çok yemiyorum salata yiyorum genelde.
Az mı yiyorum ya cidden? Ben çok tok hissediyorum. Annem böyle yersen hasta olursun diyor.
Sahurda 2 tane kuru cennet hurması ve 1 kase salata yedim.1 küçük dilim de hindi füme.
İftarda da çok yemiyorum salata yiyorum genelde.
Az mı yiyorum ya cidden? Ben çok tok hissediyorum. Annem böyle yersen hasta olursun diyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Çok değil. Bu tarz seyler doyurucu oldugu için ben de yediğimde psikolojik olarak cok yemiş gibi hissediyorum ama cok degil normal bence ben de bu sekilde yiyorum
Annem yediklerimin çoğunun besin değerinin olmadığ8nı böyle devam edersem kilo vereceğimi söyledi. Annem diyetisyen olunca aldırıs etmemek mümkün değil
Diyette değilsen kilon normal de beslenmek bu sekildeyse evet kilo verirsin. Madem diyetisyenmiş sana uygun liste hazırlayabilir ya da şunu bunu ye diyosa dinleyebilirsin o zaman. Cünkü zayıfsan zaten bu sekilde ekstra zayıflayabilirsin ben bu sekilde kilo vermek için yiyorum mesela
Diyette değilim. Zayıfım bayağı.160 40 kilo. Vermek istemiyorum, o zaman arttırayım biraz yememi. Sagol
Evet o zaman daha da verirsin. Ben kendim diyette oldugum için herkesi öyle gibi düşünmüşüm ona göre yazdım gnbgnb vermek istemiyosan evet artırman lazım ama annenden yardım al. Sağlıksız sekilde kilo almak da kötü nasıl ki verirken sağlıklı vermek gerekiyosa alırken de aynısı geçerli. Rica ederim
👍
Miden küçük demek ki neyi ne kadar yiyeceğini sen bileceksin takma kimseyi
Sanırım küçük evet. Yani kilo vermek istemiyorum. Annem de diyetisyen ve böyle gidersen kilo verirsin ancak dedi. Aldırış etmemek mümkün değil
annen diyetisyense burada neden soruyosun :)
Ben çoğu kişinin bence böyle beslendiğini söyledim. Annemle inatlaşma gibi bir şey aslında. Baskalarının yorumunu da almak istedim
yani keşke çoğunluk öyle beslense hiç değilse bugünlerde sindirim sistemini dinlendirse ama birçok kişi homini gırtlak yiyor. bence sahurun normal ama iftarı sadece salatayla geçiştirme bir şeyler daha ye vücut yorgun düşer bir süre sonra tansiyonun falan düşer gider serum yersin hastanede
Sahurda yediğim için çok tok oluyorum🫣Annem de sağlıklı şeyler yiyorsun ama aldığın kalori çok az, kilo verirsin diyor. Yani evet herkes sahurda abanıyor yemeklere kıtlık varmış gibi haklısın😂Fatsecret diye bir programım vardı benim mesela böyle beslenince 296 kalori alıyorum bugün. Sanırım yediğimi arttırmam gerekiyor ama midem almıyor😓
yani tabi mide almadıktan sonra da yapacak bir şey yok ama fındık fıstık kuru üzüm ceviz takviyesi falan yapabilirsin arada. onlarda vitamin falan da var yani zinde tutar.
Kuryemişlere alerjim var🥲Kuru meyve de yemeye çalışıyorum.
ekmekte mi yemiyosun kıı? çok zor yaa. yani zayıflamıyorsan problem yok. şimdilik böyle git bakalım belki hiçbir şey olmayacak bilemeyiz. yediğin şeyler sağlıklı en azından. devam et böyle yaa. bünye budur diyosun napiyim diyorsun. zayıflamadığın müddetçe problem yok bence.
Ekmek, makarna, pilav, çikolata, paketli gıdaların hiçbirini yemiyorum. Genetik sağlık problemlerim var. Alerji, gluten hassasiyeti, bağırsak problemi falan. Yani sadece yukarıdakiler başka yok🥲Yani 300 kalori civarında almısım kalori uygulamasına göre inşallah vermem. Teşekkürler🙏
Yani aslında bu hastalık sebebiyle sağlıklı besleniyorsun iyi olur bir bakıma ama umarım zayıflamazsın işte. Rica Ederim 🙏🙏
Umarım zayıflamam.🙂
zayıflamazsın kız senin de bünyen böyle boş ver zorla da değiştiremezsin ya :)