Yeme & İçme Doritoslu çiğ köfte dürüm sizce güzel mi? Beğendiniz mi? Cioranın_Saçı Takip Et Xper 7 Yaş: 33 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 03 Yapay Zekaya Sor Ben şahsen çok beğendim. Bol nar ekşi ve kolayla iyi gidiyor. Peki siz beğendiniz mi? Doritoslu çiğ köfte dürüm sizce güzel mi? Beğendiniz mi? Cevapla Güzellik Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
Manquer Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl Orjinali iyidir Gelenekleri lezzetleri böyle saçma sapan şekillere sokuyorlar şaşırıyorum Yemedim yemem de bana göre olduğunu düşünmüyorum 1 1 Yorumla Haaneke +1 yıl Aaa öyle deme dürümde çıtır çıtır bir lezzet olması güzel hissettirebilir :D Yorumla
Tazmanyacnvr Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 97% +1 yıl Bende beğendim. Daha çok abur cubur yiyormusum hissi veriyor ama zaten çiğ kofte de zevkine yenen birsey 1 0 Yorumla
BilzerianEfendisi Takip Et Xper 6 Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl Geçen Komagene'den sipariş verdim harikaydı gerçekten 1 0 Yorumla
Raisa3 Takip Et Guru Yaş: 103 , eic 99% +1 yıl Çiğköftede cips sevmiyorum. Marula sarıp limonla mis gibi yemek varken 1 0 Yorumla
-PerhapsLove- Takip Et Master Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Goruyorum ama hiç denemedim. Çiğ köfte ağır geliyor cipsle düşünemiyorum 1 0 Yorumla
Carlosroberto Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Bunu bir urfalıya söylesek evinden kovardı 😀 1 0 Yorumla
7_Kocali_Hürmüz Takip Et Master Yaş: 46 , eic 44% +1 yıl Bir çöplük daha, beğenmedim yemedimde. 2 1 Yorumla Merhametli_Adam +1 yıl Dimi yani Yorumla
electraheartt Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl yemeden bi şey demeyin çook iyi dkdksk 1 0 Yorumla
Ash_Ketchum Takip Et Master Yaş: 32 , eic 94% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 4,2b cevap paylaştı. Evet ben doritoslu yerim hep artık favorim oldu 1 0 Yorumla
laylaylomgalibaa Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Hiç yemedim ama ayrı tercih edeceğini düşünüyorum 1 0 Yorumla
Okan_Akarsu1992 Takip Et Master Yaş: 33 , eic 98% +1 yıl Gayet de tüketilir kanki leziz görünüyor 1 0 Yorumla
FiqHShott Takip Et Master Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Ben hiç yemedim bir gün denemek isterim 1 0 Yorumla
ButcherBlaviken Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 92% +1 yıl Yani akıyor öyle diyim gayet güzel 1 0 Yorumla
sierravista Takip Et Master Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Hiç yemedim ki ama güzeldir herhalde 1 0 Yorumla
Düşünürbiribilir Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Ben sevmiyorum çiğköftenin tadını azaltıyor 1 0 Yorumla
Alessapl Takip Et Master Yaş: 110 , eic 100% +1 yıl Çoksel 1 3 Yorumla Cioranın_Saçı +1 yıl Çoksel ne? Yorumla Alessapl +1 yıl Çok güzel :ddd Yorumla Cioranın_Saçı +1 yıl Anladım. Yorumla
Malesefyinegeldim Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Nerde satılıyor 1 4 Yorumla Cioranın_Saçı +1 yıl Çiğ köftecilerde. Yorumla Malesefyinegeldim +1 yıl Her ciğköftecide mi Yorumla Cioranın_Saçı +1 yıl Valla benim yaşadığım yerde hemen hemen her yerde var. Yaşadığın yerde yoksa, porsiyon köfte al, kendin marketten Doritos alıp lavaşın arasına koyabilirsin. Yorumla Malesefyinegeldim +1 yıl 👍 Yorumla
MarstakiJupiter Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 72% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 430 cevap paylaştı. Yemedim yememde 1 0 Yorumla
MarsRafinha Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 393 cevap paylaştı. Ben de çok seviyorum 1 0 Yorumla
avigor Takip Et Guru Yaş: 66 , eic 95% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 496 cevap paylaştı. Hiç sevmem 1 0 Yorumla
öğrenimelemanı Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 7,1b cevap paylaştı. Denemedim 1 0 Yorumla
Gizoooooo Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,6b cevap paylaştı. çok güzel 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Orjinali iyidir
Gelenekleri lezzetleri böyle saçma sapan şekillere sokuyorlar şaşırıyorum
Yemedim yemem de bana göre olduğunu düşünmüyorum
Aaa öyle deme dürümde çıtır çıtır bir lezzet olması güzel hissettirebilir :D
Bende beğendim. Daha çok abur cubur yiyormusum hissi veriyor ama zaten çiğ kofte de zevkine yenen birsey
Geçen Komagene'den sipariş verdim harikaydı gerçekten
Çiğköftede cips sevmiyorum. Marula sarıp limonla mis gibi yemek varken
Goruyorum ama hiç denemedim. Çiğ köfte ağır geliyor cipsle düşünemiyorum
Bunu bir urfalıya söylesek evinden kovardı 😀
Bir çöplük daha, beğenmedim yemedimde.
Dimi yani
yemeden bi şey demeyin çook iyi dkdksk
Evet ben doritoslu yerim hep artık favorim oldu
Hiç yemedim ama ayrı tercih edeceğini düşünüyorum
Gayet de tüketilir kanki leziz görünüyor
Hiç yemedim, yemem de.
Bir kere yedim hiç begenmedim
Ben hiç yemedim bir gün denemek isterim
Yani akıyor öyle diyim gayet güzel
Hiç yemedim ki ama güzeldir herhalde
Taştan yumuşaksa no problem.
Ben sevmiyorum çiğköftenin tadını azaltıyor
Çoksel
Çoksel ne?
Çok güzel :ddd
Anladım.
Nerde satılıyor
Çiğ köftecilerde.
Her ciğköftecide mi
Valla benim yaşadığım yerde hemen hemen her yerde var. Yaşadığın yerde yoksa, porsiyon köfte al, kendin marketten Doritos alıp lavaşın arasına koyabilirsin.
👍
Doritosly cig kofte mi olur amanakim
Yemedim
Yedim ben beğendim güzel.
Yemedim yememde
Ben de çok seviyorum
mükemmel bayılırımm
Ben hiç beğenmedim.
Evet çok lezzetli
Olsa da yesek
Hiç sevmem
Denemedim
Yemedim
Denemedim
Hiç yemedim
Denemedim hiç.
Güzel
çok güzel