İçtim. Tadını beğendim..
İçtim. Tadını beğenmedim.
İçmedim..
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Selamlar,
Evet ben içmiştim bir kez pek beğenmedim maalesef ya da belki de kalitesiz olanı içmiştim bilmiyorum ama zaten fiyatları çok pahalı ülkemizde. bunun dışında benim en çok sevdiğim alkol viski daha çok viski sevdiğim için de viski içmeyi daha çok seviyorum. alkol oranı da yerinde buluyorum oldukça. bazen tabi ki param olmuyor veya canım içmek istemiyor o zaman da bira içiyorum daha çok şampanya aslında güzel faydaları vardır Şampanyanın ana yararlı kalitesi, solunum sistemi, sindirim sistemi, özellikle safra kesesi üzerindeki etkisinde yatmaktadır. Periyodik olarak 1 bardak köpüklü şarap içerseniz, tüm cephelerde sağlığınızı iyileştireceksiniz. ama içen kişi mutlaka dikkatli tüketmelidir fazla içmek tabi ki de sağlığa oldukça zararlıdır ben de zaten denemek için içmiştim ondan sonra da içmedim bir daha var şu an için de uzun zamandır alkol tüketmiyorum sadece işte çok çok nadir ayda bir içerim bende
Öncelikle herkese hayırlı ramazanlar diliyorum şunu dile getirmek isterim ki daha öncesinde geçmiş dönemlerde böyle bir hata yaparak alkol kullandım ama sadece bira kullanmıştım dolayısıyla artık bu saatten sonra alkol namına hiçbir şey ağzıma sürmüyorum, bir de geçmiş dönemlerde bunun yüzünden günah işlediğim için pişmanım, dolayısıyla alkol ya da hangi ürün olursa olsun haram olduğu için ağzıma sürmem içmedim içmem de teşekkür ederim.
birkaç kutlama da içtim ama gereksiz bir şey bu bir şekilde adeletsizlik zenginleşmenin sonucu gibi duruyor :)
şarap daha iyi halbuki. biz iyi şaraplar üretiyoruz
No alkol no sigara no uyuşturucu no kola
Yeşilaycıyım, daimi tepkim bu. Bu haberlere de hiç inanmıyorum yine manipüle etmek istiyorlar sanırım. Haberi yaptıranların kafaları yine güzel anlaşılan 😄
Cevap
31Cevap
Dezenfekte amaçlı işler dışında alkol kullanmıyorum tadını Bilmem kokusunu bilmem
Club'lerde localarda getirilen ikram şişelerinde + Ultra her şey dahil güzel hotel'lerin Bar'larında içmiştim.
Çok tatlı ve içimi güzel <3
sevmem:)
ama cok ictim
bu ihracat bile gelir adaletsizligi ile zenginlesen bir kesmin ozentisine ispat :))))
neyse diyecek cokda birsey yok.
Selam sevgili Fıunda, evet şampanya içtim, şarap kültürü olan hiçkimsenin gerçek şampanyaya hayır diyebileceğini düşünmüyorum. Burada dikkat edilmesi gereken nokta şampanya ile köpüklü şarabın karıştırılmamasıdır.
Hafif buruk bir tadı var çok sevemedim, kırmızı şarap çok daha lezzetli.
içmem ya denedim sirke gibi bir şey gözünü seveyim viskinin rakının vodkanın cinin
En sevdiğim içki 🥂 fakat şampanya 🍾 hafif.
İçtim hafif bir tadı var. Beğenmedim. Alkol kullanmıyorum yıllardır..
Ben alkol oranı yüksek içkileri seviyorum şampanya gazoz gibi
Martini özellikle çok lezzetli bence… fiyat ve kalite değişiklik gösteriyor illaki☺️
O kadar da zam geldi demek kimseyi etkilememiş
İçmedim. Ankette yanlışlıkla içtim işaretledim.
Baya artmış. Mumm Cordon Rouge içtim güzel ama yine de öncelikli tercihim şampanya değil
Tadını sevmem,
herşeyi icat ettik bi şampanya'yımı yapamıyoruz bu çok komik fransa bize düşman niçin ordan İhracat edimiş?
Bir kaç kez içtim ama damak zevkime uymuyor..
İçtim tabiki de. Bi rakı değil tabi. Daha çok özel gün içindir
içmedim tadını da merak etmiyorum kokusu beni rahatsız ediyor
Hiç kullanmadım. Kullanmak da istemem
Özel gecelerde severim
Hiç içmedim, alkol haramdır 😇🤲
Karbondioksitli şarap.
Ramazanda içenin boğazında kalsın. 😋
Şampanya 🥂 olmadan masaya oturmam
Çok içtim özellikle eski swvgilimle hey gidi mazi
İçmedim içmek istemem
İçtim, çok lezzetlidir.
Hayır hiç kullanmadım.
Ben şalgam içerim hanımefendi
Afiyet olsun, yarasın 😄
Hiç icmedim içmek de istemem
İçki içmiyorum
İçtim kötü değil fena olmayan bir lezzeti var
Valla hiç içmedim alkol kullanırım ama şarap tarzım değil 🫠
içtim çok hafif geldi bana
Allah'tan müslüman ülkeyiz.
Hayır içmedim.
Hiç içmedim ve merak etmedim, tarzım değil.
Şampanya içtim. Tadı fena değil.
İçmedim alkolle aram yok içsem de ne yorum yapacam
Hayır içmedim.
İcmedim
Git sevenup gazoz iç daha iyi
içmem canım
Hiç içmedim
içmedim
haram içmiyorum o yuzden
Hiç içmedim
hayır içmedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?