Nedeni çok basit şifa kaynağı olan boza sıcak saatlerde dışarı çıkarsa hemen bozulur. Bu sebeple boza gece satılır.
Boza
Sahlep

İkisini de sevmem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Bozada seviyorum, salepte seviyorum, ama bir ara o Vefa denen mekana gittim bana bozuk boza verdiler, bir yudum almamla af edersin tükürmem bir oldu, birde bana yok abi onun tadı öyle demez mi satıcı, kardeşim biz bozanın tadını bimiyor muyuz, bana verdiğin boza ekşilikten turşuya dönmüş, sanki daha önce hiç boza içmedik, o zamandan bu son bir kaç aya kadar ağzımı bozaya sürmemiştim,
Afiyet bal olsun✌🏻
Bir şey değil
Sahlep candır :)
EİC için teşekkür ederim
İkisini de çok severim boza gerçekten harika bir tat denemeye hala varsa denemeli sahlebede bayılıyorum orijinal olduğu sürece özellikle ama çok pahalı tabiki😅🙈
Sahlep daha çok seviyorum. Boza sıcakta bozulmaya müsait bir ürün olduğu için genelde akşamları hazırlanıp satılır
Teşekkürler 🌷
Cevap
32Cevap
ben neden gece satılır bilmiyorum. sanırım gece daha faydalı olduğu ya da uyku getirdiği için olabilir. ama ben hiç sevmem boza içmeyi. bunun dışında salep de bir kaç yıl önce hasta olduğum için içmiştim yani ikisi de sevdiğim tatlar değil
Nedeni çok basit şifa kaynağı olan boza sıcak saatlerde dışarı çıkarsa hemen bozulur. Bu sebeple boza gece satılır.
Evet.
Boza geçen aldım. Bardağı 25 lira çay bardağı.
Beş para etmez sjsjaj
Ben sevemedim benlik değilmiş :D
Kış aylarında vazgeçilmezim salep olur gerçi içmedim ama fırsatım olsa salep olurdu
Boza içmediğim için bozanın hangi saatlerde satıldığı umurumda değil. Ben genel olarak sahlep insanım.
Neden biliyonuz mu. Uykusuz gecelere iyi geldiği için
Sadece gece satılmaz, marketlerde istediğin saat alabiliyorsun
Gerçekten boza sevmem ve içmem diyenler özellikle leblebi ve tarçın ile denedikten sonra karar vermeli
Gündüz güneş olmadıığı zaman çıksın o zaman da-dı-de 🙄
Kışın sahlep çok iyi gidiyor üstüne bol tarçın.. hatta el ısıtmak için birebir bardak çok geç soğuyor :)
Aslında ikiside severim ama üzerine tarçın konulmasından nefret ederim
Leblebi de yanında olacak.
Bir de yerinden aldığımda offf
Bozayı pek sevemedim.
Salep diyelim.
Tabiki salep daha iyi ama onu da pek sevmem.
Boza da afrodizyak etkisi olduğu için gece satılır
Yanlışlıkla sahlep dedim ikisinide sevmem dicektim
Boza dan iğreniyorum kokusu cok kötü geliyor ama sahlep içebilirim
Boza tabiki 😊 heleki sevdiğimle beraber gecenin bir vakit anlık spontene gittiysek ne güzel olur
Bozayı marketten almıştım tadına bakayım diye beğenmedim
Bozayı hiç denemedim, sanırım eskiden bir kere içtim o da pek sarmadı diye hatırlıyorum
İkisini de severim. Sahlebi soğuk, bozayı buzken yemek en güzeli ‽
Salep eskiden daha güzeldi şimdi tatlandırıcı şeker kullaniyolar bozdular yani
Boza almıştım kapağını açmadan attık😅 sahlep iyidir
Boza ne bilmiyorum, hayatımda görmedim o yüzden sahlep. :D
sahlep daha bir favorim
Soruma gelmeniz için yazmıyorum ben görüş :)
Yok görüs yazinca tiklayip son soruna ulasmis oluyorum ;) sorularina denk geldikce cevap veriyorum ki zaten 😊
Sıcak çikolata olabilir mi çok severim de
Adaaaaaaammmm
C şıkkı nerede yahu
Evet biliyorum.
Askerdeyim ^^
Klavyeye boyun mu yetmedi yoksa :D
Ups
Başın sağolsun, Allah mekanini cennet eylesin..
Nasıl hissediyorsun?
Çok iyi anlıyorum. Ve sen artık veda etmelisin.
Kendine şunu sor baban seni böyle görmek ister miydi? evetse alkolede başla yok hayırsa ona göre davranmaya başla.
Çalışmak olursa olur olmazsa olana devam edeyim demek bu kadar sulu göz olma. Senin için pek çok anlam ifade edebilir ama sen artık veda etmek zorundasın.
İkisini de sevmem... Neden gece satılır?
Afiyet olsun : ))
Sayende yeni bir bilgi edinmiş oldum. Ayrıca, favorim bozadır.
Sahlep çok sevdiğim bir içecek, bozayı sevmem.
Boza fakat leplebi olmadan.
Boza içmeden bilemem
İkisini de severim. Vefa iyidir 😊
Ikisinide seviyorum. Ama salepi daha çok seviyorum.
Boza hic içmedim tadı guzelmi
İkisinide sevmiyorum ya.
Boza faydalı mı? İlk kez duydum
Sahlep. Sıcak sıcak çok hoşuma gider. 😄
Sahlep kış aylarinin vazgecilmezi favorim
Yine salep azıcık severim de diğerini sevmem
Tabiki de sahlep tek geçerim süper süper
Kesinlikle doğal sahlep ve tarçın
boza hiç denemedim sahlepi de hiç sevmem
Tercihim sahlep ama bozanın faydaları daha çok.
Sahlep güzel 👍
Boza hiç denemedim denemek istiyorum tadı nasıl?
İkisini de sevmiyorum
Salepi daha çok seviyorum
İkisini de pek sevmem, tercih etmem.
İkisinide sevmiyorumm
Bende diyorum ki neden hic sabah satilmiyo
Sahlep
İkisini de sevmem.
İkisine de bayılırım
Bilmiyorum , salep içerim oda arada sırada
c şıkkı iyi olmuş 😃
Macır olarak diyorum boza
Salep
Hiçbiri
Sahlep🙂
Salep güzeldir
Net boza😍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?