En son dün akşam dışarıdan yemek söyledim uzun bir aradan sonra. Fiyatlar uçmuş onu farkettim. 😂 


Ne yazık ki yüksek vergiler, primler yanlış ve ithalata dayalı tarım ve hayvancılık politikası ve yüksek maliyetlerden sonra dışarıda yemek yemek hayal gibi bir şey oldu. Etin kilosu 280 lira olunca ve bu kadar verimli topraklarda bir kuru soğan 18 lira olunca böyle. Bu yüzden ikiside değil evde yemek yemeyi seviyorum.
Bekar yaşarken ev yemeği seçeneğim pek yok makarna, patates haşlaması, kıyma vs dışında ve ara ara dışardan söylüyorum. Ama ailemle olunca sirekli ev yemeği yerim dışarıda karnımı doyurmazsam.
Artık tam anlamıyla doymak için bir şeyler söylüyorsan minimum 100-150 gidiyor.
bugün bile mesela 3 kişilik yemek söyledim,550 civarı para gitti resmen yaşamayın artık diyorlar sanki 🤣🤣
Cevap
19Cevap
duruma göre ev yemekleri duruma göre fast food bu sıralar öğlenleri yiyoorum gerçekten artmış fiyatlar:)
Valla fast food sadece döner ya da ekmek arası köfte falan. Ama şu aralar kendim yapıyorum. Döner dahil...
valla önüme fast food filan gelirse hanzo gibi elimin tersiyle tepsiyi fırlatır atarım. ben ev yemeği yerim.
Elbette ki Ev yemekleri. Kendin yaparsan daha da mükemmel
İkisini de çok severim ben seçemiyorum maalesef hgkhj 😅
Fast food daha çok sevsemde ağırlık ev yemeklerinde :D
Ev yemekleri tabiki ama bazen aperatif birseyler atistirmayi da severim
Ev yemeklerini seviyorum dışarıda da ev yemeğini tercih ettiğim oluyor ama genelde pizza tavuk dünyası pidem kanat vs tercih ediyorum.
yerine göre değişir. dışarda acıkında oolamaz ev yemeği lazım acil diye bayılmam drugjb nner varsa yerim
Annemin yaptığı ev yemeklerini dünyanın en ünlü şefinin yaptığı yemeklere değişmem kaldı ki fast fooda asla.
Ev yemeği yerim. Arada sadece kelle çorbası içmeye giderim
İşten gelince yorgunsam çok mutfağa gidemiyorum dışardan soyluyorum
Ev yemekleri elbette. Fast food birkaç gün yesem hemen sıkılırım.
Ev yemekleri net şekilde, afiyet olsun civciv ne yedin? :D
Ev yemekleri en azından kendin yapıyorsun temiz
Bende öyle düşünüyorum.
Evde yapılan fastfood
İki tarafında gönlü olsun 😂
Peki 😂
fast food ya, ama doğru düzgün sadece ev yemekleri doyurur.
Ben Feast food daha çok seviyorum ama ev yemeği de yemek lazım. Sağlık açısından
Fast*
Ev yemeği özlenir ama fast food yesem asla bıkmam galiba
Ev yemekleri tabii ki
Ev yemekleri tercihim
Ev yemeklerini daha çok seviyorum
Annemin yemekleri🥰
Kesinlikle ev yemeği
Fast food daha çok severim ama ev yemeği yerim.
Ev yemekleri uğruna kurşun atar kurşun yerim 😂
Ev yemekleri tercihimdir
Ev yemekleri daha iyi.
İkisinin de yeri ayrı yemek olsun da
Fast food ama cok pahalilandi🥺
Kimyasal yerine ev tercihimdir
İkisinin de yeri farkli
Fasfud nedur yau ev yemekleri dururken 🤣🤣
Ev yemekleri.
Hepsi
Fast food
İkisini de seviyorum
Ev..
Ev yemekleri
En güzeli
İyide yaparım
Fast fold
Ev yemekleri
Ev yemekleri
Fast food bayılırım
Ev yemekleri
Ev yemek
ev yemeği fav
Ev yemeği.
Ev yemekleri
Seni
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?