Boğazda kız kulesine karşı bakarak kahvaltı yapmayı çok isterdim.
Sabah kahvaltınızı hangi manzaraya bakarak yapmak isterdiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Boğazda kız kulesine karşı bakarak kahvaltı yapmayı çok isterdim.
Sabah kahvaltınızı hangi manzaraya bakarak yapmak isterdiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Bende kız kulesine karşı yapmak isterdim. Şimdi Palandöken dağına bakarak yapıyorum 😂😂
Onun gözlerine bakarak demek isterdim ama maalesef öyle birisi yok 😅
Cevap
2Cevap
Kız kulesine karşı yaptım çok keyifliydi gerçekten. şu an nerde olduğu önemli değil kahvaltı olsun yeter 😄
Vayy o anı bende yaşamak istiyorum bu sene
Denemelisin
İnşallah havaları ısınsın günü birlik gider gelirim
Benim için pek fark etmiyor ama ben fransada yapmak isterdim daha çok. özellikle eyfel kulesi manzarası çok iyi olurdu benim için
Ayaklarım suda masada öyle, tropik bir yerde yeni guneş dogarken kahvaltımı etmek isterdim.🙂👍🌷
Olur inşallah birgun
İnşallah 🙂
Amin
Deniz kenarında dalga seslerini duyacak şekilde olursa güzel olur
Evimin bahçesinde bakarak yaptim
Günaydın. Hiç fark etmez
onun...
Bu daha güzel
Bi manzaram yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar