Selamlar🩷
Belirli zaman diliminde uğrayan tatlı perileri ile karşı karşıyayım🙄
Belirli zaman diliminde uğrayan tatlı perileri ile karşı karşıyayım🙄


Evet bende yemekten sonra tatlı yemeği seviyorum ama daha çok ben yemekten önce yemeği tercih ediyorum çünkü yemekten sonra yemek o kadar güzel olmuyor
Karbonhidrat tüketince ardından tatlı yeme isteği geliyor bana
Cevap
32Cevap
Bazen her zaman değil.
Evet 🤤 Güzel bir tatlıya hayır demem.
o tatlı perileri hep uğruyor da peri mi şeytan mı bilemedim :D
Peri görünümlü şeytan sjsj😂
Evet işte o, söylediğinden 😂
Uğruyor, ama şu an bunları yesem ağrıdan kıvranabilirim sanırım...
tatlıyı her an her yerde yerim tatlı krizim var hiç olmadık yerlerde gelen
Çok nadir. Genelde tatlıya yer kalmıyor ağır geliyor. Ama yılda 1 kere felan nadir de olsa çok tatlı yediğim bir gün mutlaka oluyor.
Bana direkt vahiy iniyor ödşfckjghşdzfs çok ani geliyor tatlı yoksa deliriyorum evde yiycek bir şey arıyorum boş boş
Off şöbiyet mi o 😋 tutmayın beni 😂😂
Afiyet olsun, bazen oluyor öyle tatlı krizleri 😅
Her ihtimale karşı yakınımda çikolata bulunduruyorum..
Hayır yemekten belli süre sonra yerim veya yemek öncesinde.
Evet 1 haftadır uğruyor kocaman browni yapmıştım hergün bi dilim yedim pişmanlığını yaşıyorum
Her zaman olmasa da bazen uğrar. Tatlı yiyemesem de küçük çikolata atıştırmalığı yaparım.
şu an ne yesem diye düşünüyorum.. şerbetli bi sey olsa iyi olurdu😋
Uğruyor muhakkak , tatlı yoksa çayımın boynu bükük kalıyor 😄
Tatlı pek yemem ama çiğ köfte yedikten sonra tatlı yemeyi çok seviyorum.
O tatlı perileri hep benimle canımın içleri onlar benim
Tatlı hiç sevmem ya. Özellikle şerbetli tatlılar, çok fazla ağır geliyor. Afiyet olsun 🤤
Önce yani yemekten önce. İki dilim şerbeti damlayan baklava supper olur.
Tatlı perileri malum dönemlerde daha sık uğruyor bana.. :D Afiyet olsun, keyifli geceler..
Periler güzel kandırıyor oluyoruz yarmacan yarmagül😂
Yok bana pek uğramaz 😅 çünkü tatlıyla pek aram yok severim de düşkün değilim tatlıya
Tatlı sevmem, yiyeceksem de aç karnına yiyebiliyorum
Tatlıyı çok seven biri değilim. Özellikle çay ararım
Ne güzel periler bize de uğrasa ya😝
Buyur gel yanına çay 😂
Geleyim hemen 😂tatlı olunca akan sular duruyor
🤗🤗🤗🤗
Doygunluk hissi varsa tatlıya yer kalmıyor, az yiyorum..
Olmasa da olur hani..
Ayyy evet ardından hep bir pişmanlık oluyor ama olsun
O yüzden unsuz şekersiz yumurtasız muzlu yulaflı bitter çikolata ve fıstık ezmeli browni yapıyorum mis oluyor
Geldiler geldiler sorma...
Bazen oluyor, şu anda canım çekmiyor
Her yemekten sonra hardallı sütlaç yemezsem kendime gelemiyorum
Evet örnek olarak resimdeki tatlı şehrimizin meşhur baklavasıdır, yemeğe gidiyordum bende 🤣
Evet ya keşke uğramasa kilo alıyorum
Onlar benim yanımdan hiç gitmiyor ki
Böyle aptalca şeyler yemiyorum formumu koruyorum
Uğramıyor , çay perileri kankam benım
Bizde gofretle, çikolatayla kriz giderelim.😄
Tatlı perileri genelde bana açken geliyor
Bana her aksam geliyor
Bu aralar bir tık fazla
Çok nadir ama durdururum kendimi 😂
Fotoğrafa bakarken şeker hastası oldum
Her şey o tatlı perilerinin gelmesiyle başladı
Yememeye çalışıyor...
Bana günde 20 defa falan uğruyorlar 😐
Canım çekti sabah sabah 🤤
agır gelıyor 1-2 catal yerım
Bi gitmediler gidecekleride yok
Açken yiyince daha lezzetli oluyor 🤌🏻
Tatlı modumda değilim sana afiyet olsun 🙂
Antep ten mi tatlılar
Zenginsin tamam anladık
Nadir uğruyor bana afiyet olsun
Hayır uğramıyorlar.
tamam gördük baklavanı aşkoo
Bana musallat oldular 7/24 başımdan ayrılmıyorlar
aman aman uğrayan periler değiller
Evet çok fazla oluyor
Hiç gitmiyor ki uğrasın
Nadiren.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?