Yine günlerden cuma, yine menülerden favorim pizza 😋 her ne kadar hasta olup çorba içmem gerekse de, pizzaya yer vermeden olmaz. Diyorum ki keşke artık ücretsiz olsa 🤤
Peki ya hangi yemek sana ücretsiz olsun isterdin? Aheoo pizzayı ben seçtim ona göre..
Bugün yemekler ücretsiz 🤤 Hangi yemek sana ücretsiz olsun isterdin?
Benim pis bir huyum var. Yediğim bir şeyi çok sık tüketmeye başlayınca tiksinmeye başlıyorum. Bu yüzden en sevdiğim yemekleri çok nadir yaparım, yerim ki kıymetini her zaman bileyim.
Bundan dolayııı bana tüm yemekler ücretsiz olsun ben istediğimi yiyeyim😋
Benim en sevdiğim yemek pizza olduğu için ben pizza veya Hamburger yemek isterdim ücretsiz olarak. bunların dışında triliçe tatlısı da olabilir yanında kola ile birlikte.
çünkü fast food tarzı ürünleri ben çok severim sürekli yemesem de arada yiyorum. afiyet olsun
Şöyle bir Islama Köfte olsa ne kadar muhteşem olurdu. Ama maalesef buralarda ücretlide bulamıyorum 🤦♀️bunun için Adapazarı'na gitmem lazım. Neyse bayrama az kaldı. Gidince doyasıya yerim😬😬
Mantı olsun ya gerçekten acıktım lahana dolması da iyi giderdi her şey olabilir açıkçası çünkü çok açıkmışım ve bunu bu soruda fark etmemden ayrı bir tuhaf
Dün geceden beri aklımda kumpir var... Ama bugün izlediğim bir filmde nefsime acımadan mac&cheese yediler... Ve akşam lavaş arası et tantuni yapacağım. Tutarlı olmak bunu gerektirir. ⭐