Yeme & İçme Pancake sever misiniz? Chefnky Takip Et Yoda Yaş: 32 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Buongiorno, mutlu pazarlar.🙂 Hindistan cevizi yağlı, rafine şekersiz pancake! 🙂 Kahvaltıda tatlı yiyecekler sever misiniz? Pancake sever misiniz? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
merakettimmişte Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl bir ara çok yapardım bunu nutella ve reçelle yerdik vs artık yapmıyorum 1 0 Yorumla
angelofthecity Takip Et Master Yaş: 49 , eic 69% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 945 cevap paylaştı. Evet dun yaptim.Vanilyasini cikartarak tuzlularla da yenebilir kivama geldi. Guzel oldu 😇 1 0 Yorumla
Vault_Boy Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 811 cevap paylaştı. Protein pankek yapıyordum ama zahmetli olunca bıraktım. 1 0 Yorumla
AltınYaprakS Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,5b cevap paylaştı. Bayılırım. Kac zamandır canım çekiyordu kahvaltıda yaptım yedim. 1 0 Yorumla
Я-Вала Takip Et Bilge Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Görsel sana mı ait? Severim evet çeşitler de yaparız 0 4 Yorumla Chefnky +1 yıl Sayılır,🙂 ürünleri ben yapıyorum, fotoları restoranın tasarımcısı çekiyor. Ben pek fotoğraf çekme işlerinden anlamıyorum. 🙂 Yorumla Я-Вала +1 yıl Aslında içeriği kastettim :)) ellerine sağlık hoş görünüyor Yorumla Chefnky +1 yıl Teşekkür ederim 🙏🏻🙂 Yorumla Я-Вала +1 yıl Rica ederim 🌸 Yorumla
ángelsinalasyocéano Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Yulaf unundan yapılanı özellikle severim. 1 0 Yorumla
laylaylomgalibaa Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Ben severim😍 1 1 Yorumla Chefnky +1 yıl Ne güzel 😍 Yorumla
öğrenimelemanı Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 7,1b cevap paylaştı. Bayılırım 1 0 Yorumla
Düşünürbiribilir Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Hiç sevmem 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
bir ara çok yapardım bunu nutella ve reçelle yerdik vs artık yapmıyorum
Evet dun yaptim.
Vanilyasini cikartarak tuzlularla da yenebilir kivama geldi. Guzel oldu 😇
Protein pankek yapıyordum ama zahmetli olunca bıraktım.
Bayılırım. Kac zamandır canım çekiyordu kahvaltıda yaptım yedim.
Görsel sana mı ait? Severim evet çeşitler de yaparız
Sayılır,🙂 ürünleri ben yapıyorum, fotoları restoranın tasarımcısı çekiyor. Ben pek fotoğraf çekme işlerinden anlamıyorum. 🙂
Aslında içeriği kastettim :)) ellerine sağlık hoş görünüyor
Teşekkür ederim 🙏🏻🙂
Rica ederim 🌸
Yulaf unundan yapılanı özellikle severim.
Ben severim😍
Ne güzel 😍
Bayılırım
Hiç yemedim
Hiç sevmem
Sevmem
Evet severim
Çok seviyorum 😘