Bazen yaşamayıp ölmek daha iyi diyorum ama günah olduğu için cesaretim yok?

22 yaşındayım ne okudum kariyer sahibi olabildim ne bi ise girdim çalıştım sürekli evdeyim ne bı yere tek başıma gidip kendi işimi kendim halledebiliyorum ne evlendim zaten onu hiç istemiyorum nede elimden bi iş geliyo hiçbişey beceremiyorum öğrenmekte içimden gelmiyo annemde kızıyo bu yüzden bana bilmiyorum nolucak böyle 🥺🥺
Bazen yaşamayıp ölmek daha iyi diyorum ama günah olduğu için cesaretim yok?
Cevapla