Arkadaş ortamında tavuk dürümü çok seviyorum diye varoş muamelesi yaptılar, neden ki?

Ama Hatay usulü tavuk dürüm çok güzel ben çok seviyorum. İlla lüks restoranda bir tabak salataya 200 lira mi vermem gerekiyor
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Arkadaş ortamında tavuk dürümü çok seviyorum diye varoş muamelesi yaptılar, neden ki?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar soru troll bu arada tavuk dürüm seven biri olarak sitenin beyin yoksunlarini ayıklamak adına sorulmuş bir soru tavuk dürümlü günler dilerim. Şu ana kadar 3 tane beyinsiz çıktı
Arkadaş ortamında tavuk dürümü çok seviyorum diye varoş muamelesi yaptılar, neden ki?
Cevapla