
Her ne kadar formuma ve yediklerime dikkat etsem de bu instagramdaki fake hesabımdan 1500 tane yemek hesabı takip ettiğim gerçeğini değiştirmiyor. Eşsizliğinden emin olduğum şu lezzeti dener misiniz?

Her ne kadar formuma ve yediklerime dikkat etsem de bu instagramdaki fake hesabımdan 1500 tane yemek hesabı takip ettiğim gerçeğini değiştirmiyor. Eşsizliğinden emin olduğum şu lezzeti dener misiniz?
Hayır yemem, seven insanda yemez bence. yani bazı yemekler ayrı ayrı güzeldir ben hiç Pizza arasına hamburger koyup yemedim mesela. o yüzden bunu da yemezdim. birlikte kötü olur
Cevap
33Cevap
Yedim daha önce ağır geldi. Bu arada pişmiş patlıcanı tavsiye ederim içinde.
Yap yiyeli.😂
😂😂anneme söyle yapsın ben yapamam
Perşembe evdeyim lckskdd o gün gel
Deneyeceğim, teşekkürler.
Rica ederim.
Bazen fantezi olsun diye yaparım ama Adana tırnaklı pidesinin yerini tutamaz lahmacun acılı ve yağlıda oldumu yemede yanına kamp kur 😍😍😍
Hiç denemedim yediklerime dikkat eden biriyim. Fakat canım çok isterse ve merak edersem, yarısını denemek amaçlı yiyebilirim elbette..
Bu kombinasyon patlamadan önce benim hep aklımdaydı, sadece denemek nasip olmamıştı. Şimdi gerçekten gerçek olmuş ve yerdim.
İmkânsız diye bir şey yoktur. İsteyince neden olmasın? Sonuçta lahmacunun temeli hamurdan oluyor. Dürüm misali yenebilir.
Yerdim. Görünüm olarak uyumlu duruyor. Tadını merak ettim.
Az önce börek yedim ve ağır geldi. Tam baygınlık geçirirken bunu gösterdiğiniz için sağolun
İkisinin tadını ayrı ayrı seviyorum. Ama bir delilik yapıp dener miyim bilemiyorum.
Fotoğrafa bakınca 10 kilo aldım zaten teşekkür 😂😂😂
Yiyorum yani güzel aşırı bir güzelliği yok..
Denemedim ama denemek istedigim seylerden bir tanesi
Hiç denemedim ama güzel görünüyor deneyebilirim
Denedim hiç güzel olmadı. En güzeli lahmacun arası et döner
Onu benim kardesim buldu. 10 yil falan onceeden hatirliyirdum gittigi yere bunu yaptirirdi.😂 Sonra patladi gitti😀😀
Bu zaten bilinen bir şey lahmacun arası adana kebap
Bu ikisinden birini seç deseler seçemem ikisini birlikte gömerim 😂
Yuh yuh 😀
Lahmacun arası adana nasıl oluyor sahiden lezzetli mi
Nerde bu karışık yemek
Çok nadir bulunuyordu, menülerde yoktu. İstek üzerine falan yapılıyordu ama artık bazı kebapçılar menülere eklemeye başladılar.
Nerde adana da mı
lahmacun arasına patlıcan kebabı da harika gider:)
Deneyeceğim, teşekkür ederim:)
biz antepliler yeriz öyle :)
Hiç denemedim ama denenir 😄
Yedim ve sevmedim
Lahmacun çok seviyorum 😋denerim.
AA yerim ben yaa dkfkg.
Yemem. Adana kebap sevmiyorum
yerim müyhiş olur
Denemek isterdim evet 😅
Efsane bir olay, bu çoğu yerde ayrı bir kültür 😁
Hiç denemedim. Belki bir gün denerim. 😅
Olm soru mu lan bu bı adanaliya soru mu he
Yiyeceğimi sanmıyorum
Yok ya hani yenir de.. benim damak zevkime uymaz
Hiç yemedim ama kesin yerim
Yemedim yemem. İkisinin tadı bambaşka
Çok guzelsin. yüzün çok güzel
Ahaha yüzümü nerede gördün? Hangi rüya o 🤣🤣
Kafa yapından yüzünün güzel olduğu kanaatine vardım 😀
Kafa yapımdan 🤔 Senin kafa herkesten güzel ama 😂😂
Benim kafa seni görünce güzelleşti. Her şey çok güzel olacak 😀
Anlıyorum. Vah vah
Acıdın dimi halime.. d. m atta mutlu olim🥺
Evet acıdım o doğru 😂 yooo olma, zerre umurum değilsin 😂
dokunur hayır
@Cielos yürüme bana 🤨🤨
@Cielos çok iyi 😂
@Cielos 😡
lahmacun arasi kebabi ben buldum.
Çok iyi duruyor ben yerim
güzel bir şeye benziyo kxjxb
Ayy şu an çok açım yiyebilirim
yemem sanırım çok ağır gelir
Denemedim ama denerim yerim
Bakarken bile midemE ağırlık çöktü ama DEĞER!
Lahmacun sade severim ama denenebilir.
Temizliğim var ama beğenmedim
Yemem ikisinin tadı ayrı
içinde dondurma olursa yerim yoksa yok
Lahmacunun etini bol koysalar buna gerek kalmaz :D
enfes lezzetli oluyor
Yedim daha önce
Denemek isterdim.
Değişik bişey olur
Bir usta olarak çok yapıyorum
Çok ağır olur ya
Hayır
Veganım 🙈
Yerdim
Bu yemek bir efsane dostum
Ben yerim ya.
Yemem
yedim
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?