Yemek olarak tüketmem ama kaplamalı çikolatalı kahve çekirdeklerini denemiştim, acı ve çıtır bir şeydi. Normal çekirdeği ağzına atmak pek mantıklı değil, hem çok sert hem de tadı hoş olmaz. Genelde öğütüp içmek daha keyifli. Atıştırmalık niyetine bir şey arıyorsan badem veya fındık daha iyi bir seçenek. Kahve çekirdeğini ara öğün olarak düşünmek bence garip. Yani öyle bir alışkanlığım yok, duymadım da pek.