Arkadaşlarınızla kahve içmeyi seviyor musunuz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Arkadaşlarınızla kahve içmeyi seviyor musunuz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Evet arkadaşlarım ile kahve içmeyi seviyorum tabi ki. ama bunun için kafa dengi arkadaşlar olmalı. genel olarak gezmeyi sevdiğim için kahve içmeyi de seviyorum yani arkadaşım olmasa bile dışarı çıkıp gezdiğim zaman bir keyif kahvesi içerim mutlaka. ama arkadaşlar ile tabi ki içmek daha güzel oluyor benim için.
Yani bunun için çok iyi anlaştığımız kişiler olmalı o zaman sohbet eşliğinde güzel oluyor kahve veya başak bir şey içmek.
Daha çok kendim ile içmeyi seviyorum gadası..
Kahveyi severiz 🙃
Ama yapanı daha çok severiz 😂
Cevap
9Cevap
Evet, arkadaşlarımla kahve içmeyi aktiviteler yapmayı seviyorum. Bazen de aksine yalnız olmayı tercih ediyorum.
Tabisi severim ama yanımda arkadaşım olamasada kahve ve biraz yanında tatlı şeyler tüketmeden kendimi mahrum etmem...
Tabiki severim güzel oluyor anılar oluşuyor
Arkadaşlarım olmasa ben kahve içmeyi severim
Evet severim hoş muhabbette olur ama Türk kahvesi içmeyi sevmem
Evet seviyorum.
Şu sıralar hiç bir şey istemiyor canım
Tek içmeyi severim genelde
Evet severim özellikle sade ise
Bazı zamanlarda içesim geliyor
Tabii ki severim kim sevmez 😅
Evet
Evet çok severim
tek başıma kahve içmeyi tercih ederim
Evvtt
Evet seviyorum
Severim
Arkadaşım yok
Tabikide
Severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?