Çiğ köfte 20 TL olmuş arkadaşlar ne düşünüyorsunuz :D?

Vazgeçilmez gece atıştırmalığımızdı. Abim yengem ben ablam falan giderdik en fazla 50 verirdik geçen sene :D şimdi sadece tek çiğ köfte 20 tl. Bide kategori yapmışlar. İçine ekstra falan atarsan daha fazla. Batıyoruz biri kurtarsın. Sokak lezzeti bile bu kadar pahalı olamaz.

Çiğ köfte 20 TL olmuş arkadaşlar ne düşünüyorsunuz :D?
Cevapla