Evli erkekler sizde bu yemeklere aynı tepkiyi mi verirdiniz?

Dışardan yemememe kararı aldık eşimle. Her gün ne yemek yapacağımı düşünüyorum ve arada kolaya kaçıyorum. Çünkü gerçekten ne yemek yapacagimi bilemiyorum bazen. Neyse eşim bu gün işten geldi ne yemek yaptın dedi
Bende mercimek çorbası ve sarımsaklı yoğurtlu makarna yaptım dedim. Daha montunu çıkarmadan bağırmaya başladı.
Dalga mı geciyosun akşama kadar çalışıyorum bunun için mi dedi.
Bende bu gün de böyle oluversin dışardan yemekten iyidir dedim
İyi otur sen ye dedi çıktı dışarda yedi geldi.
Hakettimmi bunu?
Güncellemeler
+1 yıl
Anladım ki erkeklerin geneli aynı kafada. Evde et varken et yemekleri. Yapıyorum yokken yine tencerem kaynasın dışardan yemekten iyidir diyip biseyler yapıyorum. Üstüne azar. Bence kadınların hakkına giriyosunuz
Evli erkekler sizde bu yemeklere aynı tepkiyi mi verirdiniz?
Cevapla