Starbucks'ın depremzedeleri içeri almaması ve taziye mesajı bile paylaşmaması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Kahramanmaraş ta depremden kaçan insanlar Kahramanmaraş tıp fakültesindeki starbucksa sığınmak istediğinde içeri alınmamışlar ve diğer markalar taziye mesajı yayınlarken onlardan böyle bir şey gelmedi çok ayıp bunu unutmamalıyız

Güncellemeler
+1 yıl
Tepkilerden dolayı yardım etmişler ama zorla yapılan yardım ne kadar samimi tartışılır
Starbucks'ın depremzedeleri içeri almaması ve taziye mesajı bile paylaşmaması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla