Kış ayında en giden sıcak içecek sizce hangisi?

Şu soğuk günlerde içimizi ısıtan içecekler ararız. Salep ve Nescafe bu konuda bence çok iyi.

#MustiEmre

Kış ayında en giden sıcak içecek sizce hangisi?
Güncellemeler
+1 yıl
☕🍵Süpper Soruu Teşekkürler @ilginfulyaa
Kış ayında en giden sıcak içecek sizce hangisi?
Cevapla