Ben kızarmış ekmek olmadan kahvaltı yapmak istemiyorum
Günaydın KScim 😊
Günaydın KScim 😊


Sabah kahvaltısı yapmıyorum. genel olarak öğle saatlerini bekleyip öğlen yiyorum benim için daha güzel oluyor ama bunların dışında genel olarak yulaf ve kahve seviyorum sabahları.
Cevap
36Cevap
Kahvaltı komple bir bütün olarak olmasa da olur benim için. Zaten çoğu zaman da yapmıyorum😅
Sucuklu yumurta, gevrek, boyoz, sosisli poğaça, çikolatalı açma, sade açna, patates kızartması, pastırmalı omlet, yumurta, sosis, kahvaltılık gevrek, hepsi aynı günde yemiyom ama.
Hafta içleri çoğu zaman klasik şeyler, zeytin peynir ve çay. Arada yumurta da eşlik ediyo tabi 😊
Ama haftasonu özellikle pazar kahvaltısına çok özen gösteriyorum.
Olmazsa olmazım yok. Genelde yumurta tüketirim ya da sandviç yerim ama cheat day günlerinde uff patates kızartması, menemen, kavurmalı yumurta...
Ekmek kızartma beyaz peynir sıcak çay mükemmel üçlü !
yumurta ve peynir olmazsa olmazım kahvaltılarda
Gunaydin sabah kahvaltimda zakkum yedim çok guzeldi
Kapya biber , acı biber,, zeytin peynir, ekmek
Vallah kahvaltıda ailem olsun yanımda gerisi o kadar önemli değil
Beyaz peynir ve zeytin olmazsa olmaz
2 lokma bisey yiyip cay sigara
Olmasa olurlarımda ekmek zeytin ve bal var
Yumurta, peynir ve zeytin.
Zeytin, peynir ve yumurta vazgeçilmezimdir.
Resimde görünenler yeter
Omlet olmazsa sofraya oturmam
o ne hazirlarsa başım üstüne
bana garketmiyor ya ne olsa yerim
Olmazsa olmazım yok karnımız doysun yeter
Peynir gerisi cok aramam
Peynir, kızarmış ekmek
peynir, zeytin ve yumurta üçlüsü
Neden kilo aldığın belli oldu şimdi
😂😂😂
Haksızsam söyle 😀
İnsanlar mutlu oldukları şeyleri yapmalılar. 😂
Mutlu isen sorun yok 😀 ama senin yanakların bir film vardı sincap mı ne aynı onlara benziyor 😅
😂😂😂güldürdün. İyi bende kendimi sincaba benzetiyordum zaten
Hahja cinden mi 😀😀
Evet 😂
İyi bakalım ama güzel yakışıyor sana 😅
Teşekkür ederim 😊
Rıca ederim tatlum 😉
Selam
Selam
Naber nasılsın 😃
İyiyim teşekkürler 😊
Beni sormayacan bencil 😂
😂😂😂nasılsın
Valla yorgun bitkin 🥺🥺 çok yoruldum bugün
Nidenn
Çalışıyordum 😅 yorucu bir işte çalışıyorum da
Nedir isin
Özelden yazım mı diyecektim ama kapalıymış
Niye özel bisey mi. isin
Hajaja yok değil de ordan yazım dedim🥺
Malesf özelden konuşmuyorum
Diyosun ☹️☹️
Sağlık olsun o zaman 🙃
😊😊.
Ee ne yapıyorsun nasıl geçti günün
Guzeldi
Neler yaptın bakalım
Alışveriş yaptım ailemle yemek yedim geldim TV çay yaptım. bu sekilde
Afiyet olsun 😀😀 bende en son senle konuştum sonra iş sonra eve geldim yemek ye sonra yine sana yazdım 😅
Ne iş yapıyorsun merak ettim.
Aaa söylemeyecem burdan 😀
Peki
Prensip meselesi 😅😅
Sen nasıl özelden istemiyorsan😀
Hiç farketmez benim için
Sosis
Zeytin. peynir
Cay yumurta
menemen
Çay..
Hamur işi
Yumurta
Peynir ve çay.
Çay.
Kızarmış ekmek 🍞
Yavrum tabiki sen 😂😂
Ekmek 🍞
Çay.
Papates kızartması
Çay...
Peynir
Zeytin
Yumurta
Peynir
Tatlı bir şeyler 😋
Peynir
Çayy
Peynir
Cayy
Yulaf
Kahvaltı
Yumurtalı sucuk
Kral...
Çaysız asla
Siyah zeytin ve çay
Yapamiyomki
Çay ve şeker
Sucuklu yumurta
Sucuklu yumurta
Yok.
Börek
Patates kızatması
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?