Sorum yalnız başına kahve içenlere. Yolnoz kardeşim zoton diyenler az ötede şeedin söylenin 😃 tercihi olanları da şu tarafa alim 👈🏼 şurası işte boş olan koltuk
Sizce ben ne zaman bırakırım?
Sizce ben ne zaman bırakırım?


Yalnız içmem pek. Biri pişirir getirirse içerim. Bana pişiren kendine de pişiriyor genelde. Yalnız içmiş olmuyorum 😂
Sen de muhtemelen sevgili yapınca veya evlenince bırakırsın yalnız içmeyi diyeceğim ama yalnız içmek istemesen yanına sana arkadaşlık yapacak birini götürürsün zaten 😂 hayırlısı olsun be Fransız 🤔 Ismarlarsan veya pişirirsen eşlik ederim 🤭🤤😂😂
Ya bazen evden sadece hadi bi kahve içeyim diye dışarı çıkıp kahve içiyorum. Odamda 2 tane kahve makinesi olması dışında bir problem yok 😂😂 Kahve yalnız içilir ya 💕
Cevap
16Cevap
Sanırım hiç bir zaman her zaman yalnız içeceğim sanırım. çünkü bu aşk beni bulmaz hiç bir zaman
Abdülhey olduğumu öğrendim 🥲
Ben kahvelerimi hep yalniz içiyorum ama kahveyi kim icat ettiyse çok ii yapmış allah razi olsun ondan 🤤
Yalnız içmene izin vermem
Ben sabahları kahveyle ayıldığım için ve sabahları da en erkenci ben olduğum için illa yalnız içebiliyorum 😅
Sana hangisi iyi geliyorsa birtanem 😃 bi kahve içemeden İzmir e gidicen yana ona yanıyom şu an
Yok yaa içiyom otelde her gün 😂
😂 tamam bakalım afiyet olsun bebeğime
Saol aşkımm aklıma şey geldi hatta geçen abim bana sütlü kahve getirdi al yorulmuşsundur diye sonra ben bi pokluk olduğunu düşündüm ama hadi güvenip içim dedim ilk yudumu alır almaz içine tükürmüştüm diye güldü 😂
Ayy kahkaha emojisi yanlış gitti 😾
😒 kızarım ona kötü abi
Öyle valla 😪
Çimdikle onu benim yerime 😐 cidden var mıymış şaka mı yaptı
Asla bilemicez 😂
😃😄 nasıl güvencez sjsjsjjs trol abi
Güvenmem ki zaten abim günaydın desin uyumaya giderim 😂
😂 o bu duruma ne diyor
Abimin kafası çok farklı yaa 😂 kızlara karşı çok centilmen ama ben kardeşi olduğum için yapmadığı pokluk kalmıyo
Takılıyor sana bence 😃 ama dediğin gibi ondan yapıyor 😄
Bazen biraz ipin ucunu kaçırmasa sorun yok 😄
Bazen keşke bi abim olsa diyorum bütün bunlara rağmen 😃
Abin olmasa bile kız kardeşin varr bence kız kardeşler daha kullanışlı abimi sana bağışlayabilirim hatta üstüne para da veririm zjcşdncsjsjf😍
😄 bazen iyi oluyor galiba ya :/
Neyse ki kahve sevmiyorum. Yalnız başıma bir çay ocağında çay içebilirim. Sonsuza kadar böyle sürerse de ağlamak yok, içmeye devam.
Ben seni asla yalnız bırakmam ki sen beni ara çay ocağında karşılıklı içelim 😃
😍🤤
Yalnız içmiyorum, genelde annem veya arkadaşlarımla. Aşk babında soruyorsan, Allah ne zaman nasip ederse o zaman.
Bence bırakma. En sevdiğim. Hatta birazdan bol köpüklü bir kahve yaparım
Bırakmam 😃 afiyet olsun şimdiden
sürekli annem veya arkadasimla iciyoruz
tek basina hatirli olmuyor
ozellikle koyu sohbetlerde muazzam oluyor
Sabah işyerinde çalışanlarla, akşam arkadaşlarımla, gece sevgilimle eee ben hiç yalnız içmiyorummuş 😅
Mezarda falan, eğer canlı gömerlerse orada da içerim aslşkjdasd
yazara bi manita yollayın kahvesini paylaşsın 😂
Ehajejajsjahdoajdksns
yine mi yalnızsın :)
Her zaman ki gibi 😃
haha yazık sana yaa sadece sitede arkadaşın var :) onlar da sanal :p
Evet yazık bana 🥺
evde kaldın desene :)
Evde kalmak ne demek
yalnızlığın dibi demek :)
E ne güzel işte sjsjsj
tamam kızma :)
Arada İçiyorum Zaten
Neden bu zevkten mahrum kalalım ki?😍
Bırakmaya hiç niyetim yok...
Ben yanlız içmeyi daha çok seviyorum
Eşim olduğu zaman..
Gel evlenelim esin olayim
Bu soru bana hakkfksksk
Bir tahminim yok , Allah bilir 😄
Bu gidişle hiç bırakamayacağım. m
Hiçbir fikrim yok
Evlenince ya da Bi sevgilim olunca
Hiç tek başıma dışarda kahve içmedim
Mezarda adfh
Ben mezarının başına gelip termosumla içicem sjsjs
Bende artık ruhumla eşlik ederim sana 😂
😂 olur ama ölmeden sana kahve ısmarlıcam söz
Tabi oda yemek sepetinden felan demi edghhr ya da yaş olmuş 80 anca kahve içiyoz felan 🤣🤣
😂😂😂 yok yok merak etmeee
Hadi bakalummm 🤣
Meraklıyım biliyonn
Çokkk 😂😬
Ahah nasılda biliyo
😂🤫
😇😇
Uzun yillar birakamam
Bilmiyorum
Bırakmam içmem
Genelde
Ömrüm yetmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?