Çikolataların eski tadı kalmadı, en sevdiğiniz çikolata hangisi?

Bunlar alman çikolatası sanırım :(
Bunlar alman çikolatası sanırım :(

Eskiden yedikçe yediren tadına doyamadığımız çikolatalar vardı. Eskiden dediğim de çok değil birkaç yıl öncesine kadar. Artık artan maliyetler dolayısıyla işletmeler o kadar malzemelerden kıskanmaya çalışıyor ki kâr elde edebilmek için çikolataların tadı kalmadı. Sanki saman yiyoruz. Eski çikolataların tadını alabildiğiniz bir çikolata var mı, en sevdiğiniz çikolata hangisi?

Çikolataların eski tadı kalmadı, en sevdiğiniz çikolata hangisi?
Cevapla