Gece gece acıktım. Kendime sandviç yaptım. Sizlere de yapayım mı?

Çok lezzetli gözüküyor kimler yemek ister?
Gece gece acıktım. Kendime sandviç yaptım. Sizlere de yapayım mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok beğendiniz sanırım sandviç dükkanı açıyorum.
Gece gece acıktım. Kendime sandviç yaptım. Sizlere de yapayım mı?
Cevapla