#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Su içmeden uyumayı başarmak bence başarı değil ama ya çok uykunuz varsa?⭐
#tubasueda 🍀🍀
⭐ Su içmeden uyumayı başarmak bence başarı değil ama ya çok uykunuz varsa?⭐
#tubasueda 🍀🍀


Gerçekten su ihtiyacını varsa bir yanındaki şişede su bitmişse kesinlikle üşenmeden mutfağa gidip su içer öyle yatarım ve uyurum susuz uyumak benim için işkence çekmek gibi bir şeydir
Muhakkak günlük 2-2.5 litre su içiyorum. Unutsam bile, gece kalkar içerim asla üşenmem bu konuda..
Sağlıklı yaşamda da çalışkanız 😍👏
☺️☺️☺️☺️ elimden geldiğince diyeyim..
Teşekkür ederim ablacımmmm🩷🩷🩷🩷🩷
Rica ederim canım her zaman 😍😍☕🦋
Genelde unutmuyorum, şu an olduğu gibi. Unutursam eğer çok susuz değilsem üşenirim.
🙂🙂
Teşekkürler 🙏
Rica ederim 🙏
Cevap
3Cevap
Su ile çok aram yok maalesef. Çok susamışsam kalkar içerim yoksa su için kalkmam.
O da ancak yazın herhalde 😎
Yok susatan yiyecekler yemekte susamaya sebep. 😄
Aa evet kesinlikle 👍😎
Bazen icmem uyumadan yarim saat kadar once icerim.
kalkmama gerek yok... yatakta baş ucumda her zaman bir şişe su olur
Eve bomba düşse kalkmam hava soguk zaten kalkıcak o ayaz bi vuracak aboooo
Evet bazen gece uyaniyorum bi bakiyorum saat 2bucuk filan ama yinede gjdip iciyorum sonra wc den cikamiyorum😂😂😂😂
Üşenirim, kalkıp içmem :D
😃 sabah kahvesi telafi eder dedi sosi
Eder ya eder eder 😬
Bir su bardağı suya iki kupa kahve gerek bu arada 😍
Kahvenin suyu telafisi için yani 🧡
Tamamdır o iş bende ♥️
Susadıysam üşenmem. Harici üşenirim
Susuz kalamam uyuyamıyorum öyle mecbur kalkıyorum
Evet
Çok tebrik
Icmem
Hâlbuki çok faydalı 💫
içmem genelde
Su içip uyumak sağlıklı bir şey aklında olsun 💞
Harikasın 🧡
Şu yanımda unutmam.
Evet icerim
Komodine koyuyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?