ben bayat cips yemiyorum ama arkadaşım cipslerin bayatken daha lezzetli olduğunu söylüyor, siz ne düşünüyorsunuz, bayat cips lezzetli mi?

ben bayat cips yemiyorum ama arkadaşım cipslerin bayatken daha lezzetli olduğunu söylüyor, siz ne düşünüyorsunuz, bayat cips lezzetli mi?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Bayat yemem
Cipsler bayatlayına yumşuyor ve tadı rezalet oluyor..
Ben zamanında çok cips yedim.
Bayatta normalde..
Cipsi Hemen açıp sıcağına yemek daha lezzetli bence.
1 kaç günlük olunca tadı güzelliği kaçar.
Yemekte de öyle olur
ne yapsın çocuk parası olmadığı için öyle söylüyordur ( 20 tl başlıyor )
haa haa haa
arkadaşın saçmalamış
Yemem, bence bayat cipsin tadı karton gibi oluyor. Arkadaşının zevkine şaşırdım doğrusu.
Yumusuyor iğrenç oluyor tadı kalmıyor ki
Pek aram yok ama katılmıyorum 😊
Hiç yemiyorum desem daha doğru olur:
İğrenç bayat