Ben işkembe çorbası hiç sevmiyorum tadını ve kokusunu da sevmiyorum. herkesin kendi kararı tabi ki isteyen içebilir ama ben hiç sevmiyorum bu tarz çorbaları ya da bu tarz yiyecekleri...
Beni kimse dövemez rahat olun siz :)) ayrıca olsunlar 1 yıldır gıcık olanlar var hiç kimseyi umursamıyorum. sadece arkamdan boş konuşurlar onlara da bir engel bitti bu kadar. ayrıca ben sadece beni sevenleri dikkate alıyorum ve sitenin çoğu da seviyor saolsunlar
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Midem kaldırmıyor açıkçası napim🥴 daha guzel yiyecekler var hani
Ya zevk meselesi tartışılmaz ama iskembe çorbası içmeyen insan cok sey kaybetmis demektir ya olsada içsem ben herkesin yerine severim onu içerim ya misss 😂😂😂😋😋🦋