Türk kahvenizi nasıl içiyorsunuz? Sade, orta, şekerli?

Türk kahvenizi nasıl içiyorsunuz? Sade, orta, şekerli?

Ben tuzlu diyormuşum :D Sade içiyorum. Bu saate canım çekti fakat sabah 5'te yola çıkacağım için içip içmeme konusunda kararsızım..

Türk kahvenizi nasıl içiyorsunuz? Sade, orta, şekerli?
Cevapla