
Ben tuzlu diyormuşum :D Sade içiyorum. Bu saate canım çekti fakat sabah 5'te yola çıkacağım için içip içmeme konusunda kararsızım..

Ben tuzlu diyormuşum :D Sade içiyorum. Bu saate canım çekti fakat sabah 5'te yola çıkacağım için içip içmeme konusunda kararsızım..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Normalde orta şekerli içiyordum, ama az şekerli içmeye başladım. Eğer tatlı filan varsa yanında sade iciyorum.
Sade içiyorum
Sütlü orta şekerli normalde ama spor yaptığım için şekersiz artık
Sade içiyorum. ☺️
Fincanda 😂
Bu cevabın geleceğini az çok bildiğim için sorunun peşine sade orta şekerli diye ekledim :D
Bende baktım yorumlara herkes şekerli orta filan yazmış bende dedim değişiklik olsun böyle yazıyım 😂 iyi yapmışmıyım
Sadece soruna renk katmak istedim genç adam
Orta sekerli
Çok az şekerli
Sade
Şekerli
Şekerli
Sade
Şekerli
Orta
Şekerli alayim
Her türlü olur
Sade, lokumlu 👍🏻
Sade forever
Orta
Sade
sade
sade