Sıcak, dumanı üzerinde bir çorba dünyalara bedeldir bence..🤭👌
#Sükût

Sıcak, dumanı üzerinde bir çorba dünyalara bedeldir bence..🤭👌
#Sükût

Yemekten yemeğe değişiyor. Çorbayı sıcak içmeyi tercih ederim ama anne köftesi ve döneri soğuk yemeyi daha çok seviyorum 😂 pilavın soğuk olması da bir sıkıntı değil
Kaynar olmasın, soğuk da olmasın. Zeytinyağlı dolma ve sarmalar soğuk tüketilebilir ama dolma harcında kıyma kullanıldıysa soğuk yenmez mesela.
Ayran aşı gibi yoğurtlu çorbalar soğuk da tüketilebilir
Soğuk tüketebileceğim yemekleri daha bir seviyorum (zeytinyağlılar) bazı yemekler dışında çok sıcak sevmiyorum. Bazıları kaynar kaynar önüne koyuyor.
hayır benim için sorun değildir bazı yemekler soğukken de güzel olabiliyor. ama daha çok sıcakken yemeği tercih ediyorum. ama mesela hamburger veya pizza soğukken de yerim yeter ki bayat olmasın.
Cevap
17Cevap
Soğuk yemek yemeyi seviyorum. Yemekleri ısıtmadan yerim.
Genelde sıcak yemediyim için ayrı bir sevinirim soğuk olmasına
Sicak sevmediğinden sebep mi
Sorun değil ama yemek dediğin de sıcak olmalı bazı yemekler haricinde...
Hele ki işten eve gidince 🤭
Sorma iki gündür hastayım mesela şöyle sıcak sıcak tarhana çorbası ne iyi giderdi...
Oyyy geçmiş olsun canım benim.. 🌺 Ne iyi olurdu olsa senin için 😔
Et yemekleri sıcak olmalı onun dışında biber dolması mesela soğuk olsa da olur
Evet donuk oluyor tadı kaçıyor et yemeklerinin soğuk olduğunda.
Çok kötü hemde çok. Hele ki ben et düşkünüyüm özenerek hazırlarım soğuk olursa yemem
Bazı yemekler soğuk pek yenmiyor, bazı yemekler için ise farketmez
Özellikle et yemeklerini soğuk hic sevmem..
Detayda belirttiğin gibi çorbayı da soğuk hiç sevmem : ))
Sımsıcak olacak, bir de tarhanaysa tamamdır : )) tabii ki yapan da önemli, herkesin tarhanası yenmiyor : ))
Anne tarhanası olmalı:
Söyleyeyim de yapsın akşama : ))
Az ye :))
Çorbayı ekmeksiz yiyorum zaten, bir şey olmaz : ))
Soğuk yemek de yiyebilirim ama sıcak sıcak olmadan yenmiyor yemekler keyifle.. Ama yayla çorbası vs soğuk da çok güzel yenir.
Çorbada sorundur. Katı yiyeceklerde buz gibi olmaması dışında sorun değildir.
Yemek soğuk olduğunda doygunluk hissi vermiyor bana
Yemekle aram pek iyi olmadığı için farketmez
Yok değildir sıcak sevmem soğuk veya ılık tüketirim ben zaten.
Evet sorundur. Soğuk yemeyi hiç sevmem, tadı kalmıyor bence.
Sıcak daha güzel soğuk o kadar güzel olmuyor
Çorbada sıcak olmalı ama sıvı veya zeytin yağlılarda ılık sıcak fark etmez.
Kesinlikle soğuk yemek sorundur. Hele çorba kaynar olmalı.. Üfleye Üfleye yenmeli
Sorun evet, yemek sıcak olmalı, ağır ağır tadı çıkarılarak da yenmeli…
ne olduğuna bağlı ben şahsen sıcak yemeyi severim
İlk yemeği sıcak yerim ikincisini ısıtmam bence tadı değişiyor
Sıcak güzel tabiki açsam eğer soğuk sıcak fark etmez
Evet soğuk yemek sevmem zeytinyağlı değilse
Soğuk yemeyi sevmiyorum
Zeytinyağlı ise sorun Yok.
Yazın sorun değil
Zeytinyağlı hariç sorun yemem
Evet. Sıcak severim.
Evet sıcak severim ben
Soğuk yemeği ağzıma koymam
Evet, midem bulanıyor..
Sıcak olsun bizim olsun
Soğuksa ısıtırız 😀
🤭😄
Yes sor
Ben sorun etmem
evet sorun
Evet sorundur
Yemek sıcak yenmeli
Evet soğuksa yiyemem
😀 Işık ılık süt iç
Asla yiyemem ya
Evet.
Soğuk Olması Lazim
değil yerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?