En son ne zaman dışarıda serpme kahvaltı yaptınız?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
En son ne zaman dışarıda serpme kahvaltı yaptınız?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Hayatım boyunca Dışarda serpme kahvaltı yapmadım.
Evde yemediğim reçele bala pekmeze kaymağa neden para vereyim.
Kahvaltıyı sevmem zaten, 1 yumurta peynir çay yeter kahvaltı için.
Çok oldu. Serpme kahvaltıyla aram yok.
Cevap
8Cevap
Çok uzun zaman oldu hatırlamıyorum bile ne zaman yaptım
Dışarda kahvaltı yapıyorum ama serpme kahvaltıyı bırakalı baya zaman oldu 1 sene geçmiştir
1 ay falan oldu sanırım kuzenlerle gittik. Keyifli akşamlar.
Geçen sene kış ayında arkadaşlarımla beraber güzel bir kahvaltı olmuştu 🌼💚
Galiba geçen pazardı. Kahvaltı çok sevdiğim bir öğün değil
Galiba 1 yıl önce oda biri götürmüştü o şekilde oldu teşekkürler hayat teşekkür 🥲
Yolun Kayseri'ye düşerse yeriz
Hatırlamıyorum bile ☹️
hiç bir zaman
Seneler öncedir
Geçen cumartesiydi yanlış hatırlamıyorsam
Dışarıda nadir kahvaltı ederim
1yil önce idi misafirlerimiz görüşmüştük
Pazar günü off ne yemiştim amaa
Maşallah
Geçen hafta.
İsraftan başka bişey değil
Epey süre oldu
Çok oldu...
Yıllar olmuştur
İsraf israf israfff
1 ay önce Fethiye'de
Geçen sene
cumartesi
Her pazar
1 ay önce
Geçen yıl 😂
Hatirlamiyorum bile.
Yaz sonu
Dün yaptım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar