Merhabalar Herkese 🌸
Akşam yemeklerinden somra çayın, kahvenin yanında yemeyi en sevdiğiniz atıştırmalık hamgisi?
Kuru yemiş
Tatlı
Meyve
Patlamış Mısır
Cips
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Merhabalar Herkese 🌸
Akşam yemeklerinden somra çayın, kahvenin yanında yemeyi en sevdiğiniz atıştırmalık hamgisi?
Genel olarak ben kahveyi daha çok seviyorum yani atıştırmalık değil ama bence sayılır. yemekten sonra özellikle akşam veya gece kahve içip uyumak daha güzel geliyor benim için :)
Kesinlikle kuruyemiş. Ancak son 2 gündür çayla veya nescafeyle irmik helvası yapıyorum. Öyle aşırı da şekeri yok zaten. Yoksa normalde karışık kuruyemiş yerim. Bu aralar ise tatlıyla beraberim.
Rica ederimmm😊😊🌸
Az sonra elcağızlarımla yaptığım tatlıyı yiyeceğim 🤭
Afiyett olsunn🥳
Teşekkürler 🤭🤗
Teşekkürler eig için 😊🌺
Rica ederimm🌸🌸💕
Cevap
15Cevap
Ben hepsini seviyorum gadası. O yüzden karar veremedim 🙈
kuruyemişi gün içerisinde tüketiyorum, meyva zaten masamdan eksik olmuyor, akşam çay ile beraber mutlaka patlamış mısır tüketiyorum
#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Eğer tercih edersem o nadir, eğlenceli akşamlardan birinde, tatlı ve hepsi diyorum 😄😄. ⭐
#tubasueda 🍀🍀
Bazen tatlı bazen kuruyemiş tabii ki her akşam değil
Tatlı çekiyor canım benim akşam uyumadan önce nedense
O kivi vs nar tam viskinin yanında gidecek atıştırmalık güzel olurdu.
Çekirdek ve patlamış mısır
kuruyemiş tatlım
Hepsini de çok severim
Kuru yemiş 🥜, bazende tatlı 🥮🧁🍰
Çekirdek olur mutlaka. Fakir eroini 😂😂
Kuru yemiş meyve tatlı
Hiç düşünmedim çok çeşit fazla olasılık
Hepsi birbirinden güzel oluyor.
Kuru yemiş.
Cips
çerez rakı falan
Kim ne verirse artık
Tatlı
tatlı olsun da farketmezz
Tatlı canavarıyım
sigara
Ortaya karışık
Kuruyemiş.
Cips
kocam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?