A-101’de bu çubuklu şekeri aldım güya sakızlı ama bu kadar sakız çıktı?

Bu şekeri bilenler var mı? A-101’de çubuklu şeker aldım sakızlı diye. 1. ci şekerde sakız çıkmadı ikincide ise bu miktarda sakız çıktı. Normal mi? Bu şekeri bilen var mı?
A-101’de bu çubuklu şekeri aldım güya sakızlı ama bu kadar sakız çıktı?
A-101’de bu çubuklu şekeri aldım güya sakızlı ama bu kadar sakız çıktı?
A-101’de bu çubuklu şekeri aldım güya sakızlı ama bu kadar sakız çıktı?
Cevapla