Bu şekeri bilenler var mı? A-101’de çubuklu şeker aldım sakızlı diye. 1. ci şekerde sakız çıkmadı ikincide ise bu miktarda sakız çıktı. Normal mi? Bu şekeri bilen var mı?
A-101’de bu çubuklu şekeri aldım güya sakızlı ama bu kadar sakız çıktı?
hâlâ var mı bu sakızlı lopipoplardan yani ayy lisedeyken hergün okuldan gelirken bunlardan alırdım kız kardeşime öyle aklına yer etmiş ki hâlâ söyler bunu
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
hâlâ var mı bu sakızlı lopipoplardan yani
ayy lisedeyken hergün okuldan gelirken bunlardan alırdım kız kardeşime öyle aklına yer etmiş ki hâlâ söyler bunu
Evet hâlâ var 😃
Bim’in ki daha güzel ama
Nasıl emcüklediysen artık sakız makız kalmamış
Ahahahahshhs hiç güleceğim yoktu ya
Aynen bende baya güldüm 😂😂
😂 ne bekliyordun
Yine biraz bekliyordum, çiğnerken boş sakız yokmuş gibi çiğniyorum sanki
At gitsin ne olduğu da belli değil 😂🙄
Sakız ama çok ufak, mercimek tanesi gibi
Yediktwn sonra cubugu geri koymusler
Marka alacaksın
Fark ettim zaten 😂
Hahxhshsha bunda da kısmışlar
AHAHAHHAAH
Daha çok alirim ben sana
Aynen
Bu şekeri yerken seni görmek gerçekten de seni çok tatlı hissettirdi bana
Tamam 😅
Şeker seni
Daha ne çıksın yeter
Şikayet var sitesine yaz lolipop göndersinler
Gönderiyorlar mı? Gönderseler ne olur, oda aynısı çıkar 😂😂
Bana göndermişler çikolata bozuk çıktı yazmıştım BİM
Vayy hadi bakalım
Çokmuş
Herşeyi oradan almamak gerek
Neden ki? Yani her şeyi oradan almıyorum.
Ben pek sevmem
Anladım. Siz sevmiyorsunuz diye benimde sevmeyeceğim anlamına gelmiyor ama 😅
üç harflilerdeki her şey kötü
Ne gibi?
Anlamadım
o marketlerdeki hiç bir şey gerçek kalitesinde değil.
Bazı şeyleri güzel ama çakma ıce tea aldım şeftalili tadı baya güzeldi
kim bilir neler var içinde
Kötü mü ya?
Ölmüş şeker
Sdjsjdj 😂