Üniversite öğrencisiyim. Kendi param anca bana yetiyor. Bir seyler almak evde denemek istesem gücüm yetmiyor her şey çok pahalı. Kendime bir defter aldım ve tarif defteri yaptım. Bir sürü yemek yazdım ama denemeye gelince bir türlü olmuyor sürekli eksik şeyler oluyor. Ailemle resmen 2 ayda bir et yiyebiliyoruz. Düzgün beslenemiyoruz. Geçim zor. Yemek yapmayı ögrenmek istememin sebebi de ilerde evlenirsem kimse beni ayıplamasın diye. Ablam her şey yemek ve temizlik diyor. Her şey okul değilmiş. Bende gerildim böyle bir şey yaptım ama şu an sadece nasıl yapılması gerektiğini biliyorum ama hiç pratik yapmadım.
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! ❤ Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler!
Güncellemeler
+1 yıl
Günc÷l
Evde sürekli bir şeyler eksik olduğu için yemek yapmayı bir türlü uygulayamıyorum. El lezzetimi nasıl öğreneceğim?
Yemek tarifinde deyecegin yemeğin listesini yap ne tutuyor iban at en azından denemiş ol sonra evde kalma ☺️☺️☺️☺️ sen beni tanıma bende seni merak etme sıf kimyagerin lavoboratinda deniyecegi ürünlerin eksikliği gibi bende tamamlama desteği yapicam ☺️ başka niyetim yok
seni geren seye bak. boyle ap. tal bi sebepten yargılanacagin bi aileye gelin gitme , oyle bi eşin de olmasın. yemek ogrenilir nedir sanki? ablan da bilirkişi galiba
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Yemek tarifinde deyecegin yemeğin listesini yap ne tutuyor iban at en azından denemiş ol sonra evde kalma ☺️☺️☺️☺️ sen beni tanıma bende seni merak etme sıf kimyagerin lavoboratinda deniyecegi ürünlerin eksikliği gibi bende tamamlama desteği yapicam ☺️ başka niyetim yok
seni geren seye bak. boyle ap. tal bi sebepten yargılanacagin bi aileye gelin gitme , oyle bi eşin de olmasın. yemek ogrenilir nedir sanki? ablan da bilirkişi galiba
bulgur al bulgur pilavı yap