Noodle seviyorum ama sürekli tüketmiyorum genellikle üşendiğim zamanlarda ya da gece yemek olmadığı zamanlarda tercih ediyorum. en çok körili seviyorum. ya da tavuk soslu. ama fark etmiyor zaten pek doyurucu bir şey değil tadı sadece güzel oluyor bazen
Uzak Doğu mutfağında çalışıyor olsan gerek. Ben de çalıştım ve milletin ölüp bittiğinden bana da yaptılar yedim aman yemez olaydım seneler önce bimden aldığım bile daha güzeldi. Hiç sevmiyorum ben, bimdeki bile daha iyi
Valla bilmiyorum, milletin yediği spesiyal olanından yaptı. Porsiyonu 200 küsür falandı birkaç ay evvel az buz da değil. Biz ücretsiz yedik diye belki de elinin ucuyla yaptı bilemem :D