
Ay ben çok seviyorum kiiii
Evet, bayılırım 🥰
Hayır, boza sevmem ama seni severim 🥰
Sadece hayır, sevmem (sıkıcı)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Ay ben çok seviyorum kiiii
Boza harika bir içecek kesinlikle
Ben çok severim. Evde de var şu an hazır
Günde 1 bardak ama fazla içmiyorum eğer ağır spor yapacaksan çok içerim o ayrı.
Glutensiz yani bugdaysiz tercih etmeye çalışıyorum ama tadı güzel her türlü.
Probiyotik yönünden zengin bir içecek.
İyi bir antioksidan
Tavsiyem boza için gencler
Boza severim 😋evet ya eskilerin gözünü seveyim 😊 ne güzel yıllardı şimdi sadece gelişen teknoloji ama insanlar geriledi maalesef soğuk dolap gibi oldular eski sıcaklık neşe kalmadı pek ne yazık ki
Çok seviyorum ama tarçınla yemiyorum artık tarçın sevsemde nedense boğazıma takılıyor sanki ve habire öksürmeye başlıyorum. Ben leblebi atıyorum içine öyle de güzel :)
Bizim burada hala boza satanlar var. Boozaa diye bağırıyorlar. Bence çok nostaljik bir şey. Ama hiç almadım. Temiz mi değil mi güvenemiyorum ama çok severim.
Cevap
48Cevap
Boza seviyorum
Evet bayılırım Eskişehir'e gidince Karakedi'den kiloyla alıyorum her zaman taze. Eskişehir'de başka bozacı yok. Onun dışında marketlerde satılan bozayı almam
Bize Ankara’nın meşhur Akman bozasından sık sık 2 litre hediye olarak gelirdi. Hiç sevmezdik bozayı. Bir de başka komşulara verirdik.
Severim, canım çekti bak😂 sırf canım bi şey çekince aldırmak için evlenicem bu gidişle
Ay gerçekten güzel fikir korkuyom tek başına çıkmaktan bazen ben de 🥺
Ben çok üşeniyorum ya😂
Vefa bozacisinin olduğu caddede 15 yıl çalıştım bayılırım
Bizim buradan hala bozacı geçiyor ve bağırıyor :D
boza severim ama her zaman içmem aramam da bulursam da 2-3 bardak içerim
Evet. Bol tarçınlı. Hele koyu olunca kaşıkla bile yiyorum.
Boza hiç sevemedim ya ben sokakta mısır ve tuzlu çekirdek severdim onları unuttuk
Hiç içme şansım olmadı. Salep gibimi acaba?
Eşkimsi bir tadı var.. Fena değil ama durduğum yerde de canım çekmez..
Harika bir içecektir. Özellikle kış aylarında...
Çok aradigim bir icecek degil, afiyet olsun 😀
Boza sevmiyorum ama niye seni seviyorum onu da bilmiyorum hadi neyse. 😃
yaşlı bir amca vardı alırdık. o lezzeti bulamıyorum şimdi
Hiç içmedim ama denemek istiyorum açıkçası merak uyandırıcı görünüyor tadıda bayağı tuhaftır
Halâ arada duyarım, eskisi kadar sık olmasada arada geçerler.
Siz beni mi dinliyorsunuz sjskdl az önce boza diye bağıran adamı yakalayamadım ya 😂
En son çocukken içtim tadını bile sevmem leblebiyle güzel oluyordu sanki biraz
Hala sokakta boza satanlar var fakat sokaktan hiç almadım, marketlerden tercih ediyorum. Çokta aramam ama güzel tadı olan ve doyurucu bir içecek.
Hiç içmedim bizim burada satan yok. tadı neye benziyor? Salep ve muhallebi andırıyor görüntüsü 😄
😅 Fikret de kocasıyla boza ya da salep içiyordu bir bölümde.
Ay doğru iyi hatırladın evet ashdjjs
Çok garip bir tadı var. Yani alışmayan biri için boza içmek işkence gibi. Yine de ben tadını seviyorum özellikle kış aylarında boza içmek gibisi yok.
Severim ama çok aramam
Severim, küçükken Eskişehir'de her zaman gittiğimiz bir bozacı vardı o geldi aklıma. Güzel günlerdi. Simdiki hazır satılanlardan o tadı alamıyorum.
Tadını bilmem ama fikret galiba şu kadın ve yaprak dökümü ıy aman alllahım
saleple boza ayni sey mi oluyor
Hayır adhdjks
hic icmedim sanirim
Severim çok canım çekti yav
Ay bilsem paylaşmazdım ama üzüldüm:(( çoğu kişi sevmiyordur diye paylaştım
Kısmetse olurla iç abla daha iyi gider 😅
Iyyy nefret ediyorum o programdan
özellikle alkolden sonra
Asıl burada başlıca soru alkolü nasıl sevebiliyorsun, çoğu türünü denemişimdir acı saçma bir tat alkol
ben günde 1,5 litre viski içiyom
Fikret ve Tahsin favori çiftim
Ay fikoyu ben de çok seviyorum bir duruşu var
Bi Ben denemedim galiba hic.
Bozo değil de salep severim.
Ah eski günler artık yok onlar
Garip bir tat tarçınlı güzel gidiyor ama
Ben hiç bilmiyorum bunu adı dışında
Hiç içmedim sevmem de
Bir nebze seviyorum çok sevmem
severim hatta sarı leblebi ile güzel olur
İçmedim 😅 ama salebe okeyim
Çok severdim, hâlâ da seviyorum
Boza candır sıcak hiç içmedim hep soguk
Ben hiç içmedim
Hiç içmedim ama deneyeceğim
Offff bayılırım
Bizim burada hala var🙂
Sahlep tercihim
Acılar bizi bozaar ben sevmiyorum 😌
Sevmem. İkram edilirse ayıp olmasın diye içerim.
Hiç içmedim daha önce.
Seni sevebilirim
Boza sevmem ama seni yerim
Sevmiyorum
Bugün boza diye bağırdılar
Hiç tatmadım.
İçtim gibi ama değişik geldi tadı
tadını bıle bılmıyorum desem ((:
Hiç içmedim
çok severim
Bayılırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?