Selamlar :)
Bazı günahlara girildi🙄
Ne yapayım işte yılbaşı yarına. Ödül verdim bugün yarın kendime..
Bazı günahlara girildi🙄
Ne yapayım işte yılbaşı yarına. Ödül verdim bugün yarın kendime..


Pek bakışmam tatlıyla. Bana baygınlık veriyor bu tarz şerbetli tatlılar hoşlanmıyorum. İçimi bayıyor ikinci çatalda. Dolayısıyla çok da bayılmam kendisine.
Dakika değil bi 5 saniye falan 🤣 afiyet olsun balıma 💕
Oyyyy yerim seni :) teşekkür ederim aşkım.
Ben teşekkür ederim fıstığım, muah ❤️
Rica ederim bebeğim❤️❤️
Bir dakika. Çok da tatlı sevmiyorum. Afiyet olsun 🍯
Teşekkür ederim :)
Ben teşekkür ederim 💝
Rica ederim🌸
Cevap
20Cevap
Afiyet olsun öğretmenim :D
Teşekkür ederim ☺️☺️
Rica ederim ☺️☺️
Ya ne günahı, tatlı kız, tatlı yiyor. 🙄 Afiyetler olsun kuşumm. 😋😍
Yaaaaa yerim 🙈🙈🙈 yüzüm güldü şimciiikkk☺️☺️ teşekkür ederim canımm.
Yavaş yerim sindire sindire 😂 Yarın yapacağım inşallah kendime ödülü
Ohhh sana da afiyetler olsun 😋☺️
Yarına gömülmeye devam edicem yılbaşı olduğu için:) şimdiden küçük antrenmanlar başladı:) teşekkür ederim 😂
Hemencik bir ağrı kesici :) geçmiş olsun..
😂Ay bu ben. Aynısını yapıyorum rica ederim
Kesinlikle 😂😂 birde çiçekli eşarp olmalı lütfen
Bugün bu ödülü ben de vereceğim birazdan kendime : ))
Günahlarıma ortak arıyorum. Buldum sonunda. Afiyet olsun 😄
Teşekkürler, sana da afiyet olsun : ))
Teşekkür ederim :)
Afiyet olsun bende geçen hafta yedim hala pişmanlığını hissediyorum.
An itibari ile bende hissediyorum ama haftada bir defa tatlı tükettiğim için geçici pişmanlığım oluyor. Tartıda hatta vermişim bu yüzden onun rahatlığı var birazda :)
Tartıda verdiğin su mu yağ mı gözükmez ama ona aldanmamak lazım. :)
1 ay önce tartıldım ve bu sabah tekrar tartıldım. Vücudumun düzenini biliyorum bir hafta karbonhidrat az, protein fazla beslenip, aktif spor yapan biriysen verirsin, almazsın hatta.. m
Hatta.
Aktif spor yaparsan tabii sorun olmaz benim yediklerimi sıradan biri yeseydi 1 haftada 2 3 kilo rahat alırdı. Neyse bu hafta koşarak biraz pişmanlığı sindirdim sanırım.
Sağlık olsun. Verilir, alınır. Yeter ki her sabah şükür ve nefes alarak, uyanıyorsak bu bizim için bir veli nimet :)
Elbette öyle sporlu sağlıklı günler efendim.
Teşekkür ederim size de, sağlıklı günler dilerim.
Buna hakkin yok ama offfff canim cekti en sevdigim bee😔😔😔😔😔
Sende gel ☺️ birlikte yiyelim
Oyyy cnmm afiyet olsun☺️🌼💜
Teşekkür ederim ❤
Afiyet olsun canım 🌸 tatlıya bende karşı koyamıyorum maalesef ama genelde sütlü tatlı tüketirim şerbetli yiyemiyorum.
Fazla uzun sürmez çünkü tatlıyı seven biriyim. Uzun zamandır istemesem de karşıma gelirse affetmem :D
Valla ben tatlı gordukmu yerim hepsi güzel oluyo genelde birtek tulumba tatlısını sevmem
Bu durumu her aynaya baktığımda tekrarlıyorum. Hep sürekliliği olan bir durum.
Uzun sürmez, tatlıyı aşırı seven biriyim. Anında gömebilirim :D
Zaafımız hepimizin tatlı sanırım.☺️
İki senedir tatlı tüketmem. Beyaz şeker ve içinde şeker bulunan her türlü şeyden uzak dururum :)
Pek bakışmam direkt mideye indiririm 😂 afiyet olsun güzelimm💖
Teşekkür ederim aşkımmmm💓💓
Saniye sürmez yutarım hemen
Tatlı sevmem. Yani öyle bir merakım hiç olmadı. :)
Keşke sevmeme durumu bende de olsa. Neyse ki, haftada bir gün tüketiyorum:)
Aman iyi bari boş kaloriden kurtulmuş oluyorsun. :)
1 ay boyunca o kadar çok yedim ki halen şaşırıyorum nasıl kilo verdiğime sanırım denge bu arada devreye giriyor 😂
Günlük alman gereken kalori miktarını aşmadığın sürece zaten kilo almaz verirsin. Yani bu kalori hakkını ister tatlıda kullan ister başka bir şeyde önemli değil. :D
Haklısınız evet 😂 teşekkür ederim bilgilendirme için
Rica ederim :))
mmm canım çekti. Neyse seneye yerim artık ğsilpeğeğpeo
Kimseyle hiçbir şeyle bakışmam direkt yerim
10 snye de 3 tanesini yerim
Saniyeler içinde gömerim
10 saniye falan afiyet olsunnnnn
Bakışıyor muyduk ki🙈😂
yememem lazim ama her dakika yiyebilirim :)
Tatlı candır heleki güzel ve maharetli ellerden çıkınca tadına doyum olmaz
Üf üf süper
Eyvah dedim diyetisyene yakalandık 🙈☺️
😀 hani bana
Aşkım onlar mideye çoktan indi ama, bir daha ki tatlı serüvenimde davetlim ol isterim ❤️
Ah cok tesekkur ederim mmuah💗
Rica ederiiimmm❤️❤️❤️
Oh yaşıyorsun bu hayatı
Bakışmam yerim
Bir
Dakika
Saniyelik
Canım çekti nolcak şimdi kul hakkına girdin
Ne güzel görünüyor
100 dakka
15 dakika
Çok uzun sürmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?