Bildiğin ekmek üzerine çikolata sürmüşler gibi kardeşimle baktık cıkkss bir de tanesi 30 tl asla haketmiyor😬

Bildiğin ekmek üzerine çikolata sürmüşler gibi kardeşimle baktık cıkkss bir de tanesi 30 tl asla haketmiyor😬

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
34Cevap
ben donut çok seviyorum
Afiyet olsun o zaman canısı
Teşekkür ederim 🤩🌺
Bu hissi tadını beğenmediğim ekler yiyince hissediyorum bir de
Valla ekler buna bin basar jxxj
Ekleri güzel yapan yerleri bulmak lazım:) İzmir'de var mıdır görürsen beni geldiğimde
Bende sevmemiştim denedigimde millet nasıl bayılıyor bide buna diye isyan etmiştim😂
Haahhaha para çöp 😂😂
Kesinlikle 😂
bi tane alman firmasının donut standı vardı tadım testi için yemiştim termos fincan hediye etmişlerdi :) full çikolata basmışlar yahu
Abartıldığı kadar lezzetli değil bence de idare eder.
Hiç yemedim yemeyi de düşünmüyorum vıcık vıcık yağdır o şimdi
Donut kahve alıp araba içinde birlerini izlemeden donuttan zevk alamazsın
Bana da çok farklı gelmiyor fazla abartılıyor.
Ben seviyorum ya güzel yerde yemem lazım herkes yapamıyoe
altına imzamı atarım aşırı şekerli bişi bi sefer bi parça aldım yiyemedim geri tükürdüm bu kadar kötü bişiyin bu kadar meşhur olması çok saçma
Aldığın yer ile alakalı olabilir. Bazı türk firmaları taklit edeceğim diye tarifin çok dışına çıkıp sadece şekil olarak benzetebiliyorlar.
Krispy Creme guzel yapiyordu su an ne alemde bilmiyorum
Yedin mi
Evet
Sen gene tadına bakmıssın ben hiç yemedım🤣🤣🤣
Çikolata kalitesi kötü mü
7.5/10
Yani oda dandik ise bozuktur %99 geçmiş olsun
Ne bozuğu be harikaydı vanilya limonlu ve ahududulu olanların tadı 10/10 çikolatalı olan da nutellalı gibiydi o yüzden kırdım bdjd ve renklilerin içinde oranı azdı
Anladım ne diyim en iyisi ekler ya da baklava ye ya pişman olma
Ekler severim ama baklava hiç sevmem
Baklava neden sevmiyorsun ki kaliteli olsun 1 tepsi yerim
Şeker ve hamur bana göre
Çekici birşeyi yok
Kaliteli baklava olsa ooo şöyle güllüoğlu olcak mis
Sevmiyorum bebek yedim 👎
iyi ekler ye o zaman sjsj bunun yerine
sevilesi şey degil bence de.
Donut seven net midesizdir
Herkes hakkını veremiyo çünkü
İçi marmelatlı olanlar çok güzel oluyor
Bende yedim daha önce güzel değil
Çok çeşidi var ama şekerden başka bişey değil.
Ben yemiştim çok güzel fakat bayağı şekerli.
Çikolatalı ekmek gibi gerçekten de
Ben çok seviyorum
Sev sev Cimbomlu shsj
Sorma ya dünkü futboldan sonra yine kanser ettiler beniii
Son dakikalarda hop indim hop kalktım resmen 😬😏
Çok kaçıyoruz çook 7-8 olacak maçları hep kıl payı atlatıyoruz. İcardinin çapkınlığı bırakıp hemen takıma dönmesi gerekiyor. Ne wanna daraymış yaa büyümü yaptı ne yaptı çocuğa hdjsk
Bizim takım dengesiz işte
Harbiden wandada ne buldu yaşlı birde he 5 tane doğurmuş
Sen wandanın sevgilisini gördün mü icardiyi aldatmış o tipsizle 😂😂🤢
10 tane şeyim olsa 1 tanesini vermem wandaya. Hem çirkin hem itici bence😂😂 icardiyi anlamakta güçlük çekiyorum dışarıda ne fıstıklar var ne işin var şu 5 çocuklu kadın ile. Aynen gördüm tam bir midesizmiiş kadınn 🤮
O adama benim dişi kedilerim dönüp bakmaz 😂😂
İcardi s. lk üzgün durgun duruyor ah slak ah umarım performansını etkilemez bu tek dileğim o
Umarımmm bu sene bir maça gitmeyi düşünüyorum bakalım icardi dönsün biiii💛 ♥️
İnşallah 😍🤩💛❤️
Galatasaray Galatasaray cimbombom ❤️❤️❤️❤️🥳
😍😍😍♥️💛♥️💛♥️💛
Sık sık yerim
Kız nasıl yiyon bildiğin hamburger ekmeğine çikolata sürmüşlerrr ahım şahım değil kii
Yedigin yere gore degisir bence
Bostondonuts tu aldığım yer
Ben turkiyede yasamiyorum abdde yasiyorum illa guzel yapan yerler vardir
doymussun ondan olabilir hauahahah
Keşke güzel olsaydı doyabilseydim🤫
ahahahaha hepsini yarıya kadar yemiş bırakmış
Küçücük bişey resimde büyük duruyordu gördüm sok oldum resmen kardesmle baktık beğenmedik hele çikolatalı olan bildiğin Nutella sürmüşler ekmeğe hsjd
tuğba kuruyemişin ürünleri çok güzel oluyor bunlar basit pastane ürünü
Ben yapıldığı yerden aldım çöp 👎
yine de afiyet olsun
Tadi o kadar da iyi değil
Doutlar baya büyükmüş yanlız
Ya bir şey sorabilir miyim?
Gereksiz fazla şekerli
Eskiden çok severdim artık pek yemem
Donat donat 😂
https://youtu. be/F2ShHP0SJDs
Hiç yemedim
bende sevmem pek
Tadı güzel ımmm
Ekler tercihimdir
Bi göğüslerin bi ekler
O memeleri donut yiyerekmi büyüttün
Yok canım genetik. d
Ben de sevmem pek
bencede guzel degıl
Ben hiç yemedim 😃
Katılıyorum
Alman pastası daha iyi
Herkes yapamıyor.
Ben bayılırımmmmm
Bende sevmiyorum
Yuhhh nerede o