Donut yedim fakat tadını hiç beğenmedim. Beğenen var mı?

Bildiğin ekmek üzerine çikolata sürmüşler gibi kardeşimle baktık cıkkss bir de tanesi 30 tl asla haketmiyor😬

Donut yedim fakat tadını hiç beğenmedim. Beğenen var mı?
Donut yedim fakat tadını hiç beğenmedim. Beğenen var mı?
Cevapla