Bir gülüşü vardı sanırsın ekmek arası Afyon sucuğu; baharatı, acısı tam kıvamında, kokusu şehirlerarası yollara dökerdi insanı, lezzeti daha seyrederken yapışırdı damağına, baktıkça bakası gelirdi insanın yedikçe yiyesi. Ekmeğin değil, iki göğsün arasına yatırılırdı, üstüne yeşillik değil kollar doldurulur öyle sıkıca kapatılırdı...
Neyse yaaa konu nereye gelmiş; sucuk derim ben, herşeyden öte. Yağına da ekmek bandırılsın bi zahmet