Merhabaa 🌸
Malzemeleri alıp evde kendiniz mi yaparsınız yoksa hiç zahmete girmeden lokantada yemeyi mi tercih edersiniz?
Dışarıda ne sıklıkla yemek yiyorsunuz?

Merhabaa 🌸
Malzemeleri alıp evde kendiniz mi yaparsınız yoksa hiç zahmete girmeden lokantada yemeyi mi tercih edersiniz?
Dışarıda ne sıklıkla yemek yiyorsunuz?

Çok sık dışarıda yemek yemem. Evde yapılan yemek hemen bana daha sağlıklı hemde daha lezzetli geliyor. Elimden geldiğince evde yemek yemeyi tercih ediyorum en son 2 ay önce dışarıda yemek yemiştim
Evde bence. Çünkü dışarıda çok para gidiyor ya
Bazen kuytu kenarda kalmış esnaf lokantaları çok lezzetli yemekler yapıyor ama genel olarak ev yemeği
Cevap
45Cevap
Lokanta yemeğini
Ev yemeği vazgeçilmez ama yedigim bello yerelr var, oralarin yemekleri de güzel oluyor seviyorum dışarda yemek yemeyi 😀
Herkesin en az bir tane favori mekanı vardır zaten
elbette ev yemeği
ben başka yerde yemek yemem
önceliğim hijyen
•o yemeği kim yaptı
•eli temiz miydi
•içinde neler var
bunlar önemlidir
yani gun icinde tum ogunleri disardan yedigim zaman. kendimi rahatsiz hissediyorum piskolojik olarak.
Valla bugün dışarıda bir yemek yedim nefisti. Fakat ödeme yapınca ne yediğimi sorguladım ahahah
Ev yemeği birinci tercihimdir.
İnsanın kendisi yaptığı yemeği tercih etmesi kadar doğal bir şey olamaz.
Ev yemeği tercih ediyorum. Hele ki airfryer aldıktan sonra iyice dışarı yemeğinden koptum. 😌
Ev yemeği kendim yaptığım yemeyi hiç bir yemeğe değişmem
Dışarıdan yemeyi pek sevmem. Sulu ev yemeği tercihimdir.
Ev yemeği gibisi yok, yeter ki yapıcam yemeğin adını koysam kâfi...
Evde yapılan içli köftenin yerini hiçbir şey tutamaz
Yerine göre ancak ev yemeği bir başka
Ev yemeği candır ya.
Evde yapmak keyifli ve mantıklı ara sıra dışarı çıkarım
Ikiside olabilir ac olunca hangisi yakınsa ama evde yemek yapmaktan eglenceli 😊
Amaaaan. Söyle gelsin.
Haa şöyle 😅
Lokanta daha pratik uzun bir süre sonra ev yemeği yiyince daha güzel geliyor yemeğin tadı
Restorant işittiğimiz için hep buranın yemeğini yiyoruz zaten ev yemeği ile aramda yok
Işlettiğimiz olacaktı
Büyük oranda ev yemeği nadiren restoran.
Sonuna kadar ev yemeği
Kendim yapıp yedirmeyi daha fazla seviyorum
Tercihim dısardan yemek , sevdiğim ana yemeği 🥹
Yapan olursa yerim yoksa lokanta
Evde kendim yapıyorum
Ev yemeği ama dışarıda yemeği de severim
Ne bulursam yerim
Ev yemeği bir başka ya
İkiside güzel ama daha çok ev yemeği
her zaman ev sen yapsan evden çıkmam :p
Ev yemeğini tercih ediyorum.
Her zaman ev yemeği iyidir
En iyisi kendi yaptığım.
Aşçı olduğum için fark etmiyor artık
Yemek olsunda farketmez
Ev. ana yemeği zıkkımlamayı tercih ediyom
Ev yemeği
ev bence
Farketmez
Ev yemeği tabi ki. Ama arada dışarı çıkmak lazım
Ev yemeği
İkisininde severim
Lokanta yemeği
Ev yemeği.
Ev yemeği
Tabi ki eeeeeeeeev
Evi seviyorum ve yemek yapacak birini 😂
Ev yemeği
Ev yemeği
Genelde ev ama lokanta ayda bir gerekli bazen
Ev yemeği
Lokanta yemegi
ev yemeğim
Neysee derim
Lokanta
Tabiki ev yemeği
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?