Yabancı bir arkadaşım neden her şeyin yanında yoğurt yediğimizi sordu. Gerçekten de öyle, her şeyin yanında yoğurt yiyoruz. Sen de öyle misin?

Yabancı bir arkadaşım neden her şeyin yanında yoğurt yediğimizi sordu. Gerçekten de öyle, her şeyin yanında yoğurt yiyoruz. Sen de öyle misin?

Her yemeğin yanında değil tabii. Makarnayla yoğurt yemem mesela, tuhaf geliyor. Ama kuru fasulye, dolma, köfte gibi yemeklerin yanında süper oluyor. Hatta çorbanın içine bile kaşık kaşık atan var. Biraz abartılıyor aslında, her şeyin yanı olmaz. Bence ölçülü kullanmak daha iyi, yemeğin lezzetini bastırmamalı. Ama sade yoğurt sofradan eksik olmasın.
Cevap
21Cevap
hayır ben yoğurt sevmiyorum
E yakışıyor çünkü ve sağlıklı😂 keşke hep böyle sağlıklı tercihler yapabilsek
evet ya :D
Ben öyle değilim yoğurt genelde yemeğin tadını bastırıyor. Ben iskenderin yanında hatta makarnada da sevmem 😃
aa bak sen farklıymışsın :D
Yalnız değilim amaa @CcC_ulkucuhatun_CcC de var 😂
@Odunumsuİnsan peki bunu 3 gün önce konuşmamıza ne demeli knkii😘🤣
Evet dejavumsu durumlar 😂
Yogurt çok yeriz evet ama ekmeksiz hiçbir şey yemeyiz ekmek yoksa yemek yemeyiz doymayız yemesek bile masada olcak
Ben de yoğurt eskiden yemezdim şimdi sürekli yiyiyorum
baya faydalı, tüketmek lazım
Çok nadir, genellikle acılı yemek varsa sofraya öyle yoğurt koyarız.
acının yanında iyi gider, nötürler
Mis gibi ev yoğurdu mayalıyorum neden yemeyeyim😊 değil mi?
aynen öyle, ben de ev yoğurdunu çok severim. :)
Her yemek yaninda yemiyoruz
O sarma mi neden kasede onu anlamadim
Midem çöplük değil. Her bir yemeğin üzerine yoğurt koyulmaz, koymam...
Herşeyin yanında yeniyoruz. Yakışan şeylerin yanında yiyoruz.
Her yemeğin yanında yoğurt yiyemem zaten pek sevdiğim de söylenemez.
Yoğurdu severim fydali bir yiyecekkkkkk ve bizim mutfağımızda onemli bir yeri var
Yoğurt sarsimak özel acı ve salçalı sos , ye ye insan doymaz shhdhdhdd
Abla yoğurdu dünyaya kazandıran milletiz :( Bi zahmet yiyelim yaaa :(
Her yemeğin değil.. fix menüm makarna, mantı ve ıspanak ))
Pilavla yemiyon mu abla :( Ya da iskenderle :(
Hayır.
Abla iskender yoğurtla geliyo yaa :( Nasıl yemiyon :(
Yemediğim için sorun da olmuyor.
Her yemekte olmasa da çoğu yemekte tercih ederim
Sende gördü diye herkesi aynı zannediyor muhtemelen
Ben ayran içiyorum 😬
Cacık her yemeğin yanına gidiyor.
Hayır her yemeklede yemiyorum djjdj
Bende severim yoğurt iyidir ya
Menemenin yanında yoğurt yiyende varsa halal
Helal*
hayır her yemeğin yanında yoğurt yemem
Evet yoğurt yakışıyor bence
Yoğurt sevilr şimdi Allah için
Hyr çünkü yoğurt yemem sevmiyorum 🤢
Ben yoğurdun yanında yemek yiyorum
Hayir ben salataciyim
Yanına yakışıyorsa yerim 😂 doğru demiş arkadaşın
Çorbanın yanında yerim
Hayir degilim.
Hayır değilim
Bazı yemeklerde
Yemiyorum
Hayır değilim
Evet öyleyim 😄
Bu benim işte hıh 😅
Öyleyim
pek degil çok çok nadir yogurdu yemekle yerim
Değilim.
Hayır sevmem
Ben ayran isterim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?