Merhabaa 🌸
Annemin yemeklerinin üstüne tanımıyorum ben. 😋
Aile üyelerinizden "şu yemeği yapsan da yesek!" dediğiniz el lezzeti mükemmel olan kişi kim?

Merhabaa 🌸
Annemin yemeklerinin üstüne tanımıyorum ben. 😋
Aile üyelerinizden "şu yemeği yapsan da yesek!" dediğiniz el lezzeti mükemmel olan kişi kim?

Benim. Övünmek gibi olmasın ama öyle, bunu herkes söylüyor. Babam da çok beğeniyor, annenden güzel senin yaptığın yemekler dedi daha geçen gün. Annem de gülüyor
Elim lezzetlidir. Her yemeği de bilirim ve yaparım
Ben yapıyorum tabi ki. öyle bir noodle yapıyorum ki 3 dakika da hazır. hatta tuza bile gerek yok. sadece su kaynatıp hazırlıyorum. karıştırmam yetiyor. öyle de hamarat ve yetenekliyim. hatta belki inanmazsınız içinde kendi sosu ve biberi oluyor ben atmadan.
😅 Büyük ve olağanüstü bir yetenek.
Teşekkürler biraz saygı görmek güzel 😅
Ben :)
Bana mangal sözün var unutma 🤣
Unuturmuyum hiç 😌
Merci fıstığım :)
:*
Benim de tabii ki annem, o nasıl bir yetenektir her yaptığı mı güzel olur, bütün yemekleri harika yapar ama kilo da alıyoruz bunun sonucundan, diyorum keşke marifetli olamasa da az yesem fit kalsam 😆😊
Ahahaha aynen öyle
Cevap
30Cevap
Anneannem bir başka pişiriyor ya.
Annem güzel yapar ama ara sıra bende yaparım çok beğenirler. Ama annem diyorum yine de 😂
Babam🤷♀️Evet enteresan bir şekilde babam 😂
Bazı erkekler kadınlardan daha güzel yemek yapıyor cidden 😅
Ailem de en güzel yemeği annem yapıyor gerçekten her yaptığı şey çok güzel oluyor ve yiyenler bir tabak daha istiyor tadına doyulmuyor diyebilirim Keşke ben de o kadar güzel yapabilsem ama yetenek yok
Kesinlikle annem, rahmetli anneannem de enfes yemekler yapardı.
Mekanı cennet olsun.
Amin teşekkürler 🙏
Kardeşim gastronomi okuyor ama benim el lezzetimin çok iyi olduğunu söylerler yemek yapmayı severim özellikle salatalarımı severler
Ne yaparsa yapsın aynı şeyi dışarda yemek daha lezzetli gelir.. çok lezizde olsa sürekli aynı yemeği yemek damatta o lezzeti sıradanlaştırıyor🤭
Annem tabii kiii 🍁 Ama bana da yapsan da yesek diyorlar. Annemden sonra ben geliyorum :D
Benim... Evliyken de bendim zaten, çocuklarım hiç anne yemeği yemeden büyüdüler.
Annem ve annemden sonra ben geliyorum. Yemeklerim hep beğenilir.
annem çok güzel yapar, ben de aynen onun gibi yaptığımı düşünüyorum
Annem. Ama bazen kebap tarzı yemekleri babam daha iyi yapıyor çaktırma 😅
Babam etli şeyleri güzel yapıyor ama geneli baz alırsak annem iyi yapar
Valide güzel yapar.
Ama artık ben varım çünkü tekim
Yanlız kovboy.
boynuz kulagi gecer bu soze katiliyorum. ablalarimin ikisi de gayet iyi yapiyolar
Annem En güzel, en lezzetli yemekleri o yapar. Ben yaparsam onun gibi olmuyor hiç. 🙄
Teşekkürler 🌷
Abim aşçı ama evde hiç yemek yapmadığı için benim 😂
annemden başka kimse en iyi yemek yapamaz baklava açma içli köfte herşeyi yapabiliyor el lezzeti çok iyi
Ben ben benn
İkidir barışın görüşlerine yorum yapıcam yapamıyorum ya bdlsjd
Annem tabi ki. 😍
Babaannemi kimse geçemez
Annemin yaptığı yemek dışında kolay kolay sevmem
Babam ve abim 😅
anam
anam o benim :)
Annemin eline su dökemem :)
Herşeyin en iyisini ben yaparım
Ailemde babamla benden başka kimse yok zaten
Annem.. Ondan başkasını bilmem. tanımam...
Annem 😌 bir sarma yapıyor var ya mhhhh
Annem ya🌸 annelerin el lezzeti ayrı bir güzel.
Annem ve anneannem ❤️
Annem dır
Babamla yaşamıyorum
Anam ve kız kardeşim ölümüne kapısır. Bilemedim 🤔
tabiisi ben 🤪
İnansak mı 😂
@Papagandukkani inanmasan da olur 😂
Tamam 😂😂
Annem
Tabiki ben 🖤
Annem 🧡
Annem
Abim herhalde
En iyi yaparsam ben
Annem
Yalnız olduğum için tabikide ben
Çok guzel yemek yaparimmm 🤗
Annem bide abim
Benim o kişi
Ablam
Annem
Annem ve ben 💖
Babam
Annem
Annem
Annemm ❤️
Annem teyzem ben
Annem 😊
Tabikide annem :)
benim tabii
Annem🌺
Annem yapar.
Kendimm
Annem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?